news08.net/ads.txt

אלי לנקרי מצטרף למאבק בחרמות ברשתות החברתיות: “בתופעה הזאת חייבים להיאבק ולמגר אותה ככל האפשר”

במסגרת התוכנית העירונית “חינוך לחיים ברשת” ובמסגרת שבוע מוגנות ברשת, חברו יחדיו ארגון הנוער הטכנולוגי נטע@ ומועצת נוער עירונית והעבירו הדרכה בקרב תלמידי כיתות ה’-ו’ בבתי ספר היסודיים בנושא מוגנות, חברות ברשת והחשיבות של הכרות עם הסכנות ברשת. כחלק מהפעילות שכללה הסברה ושיח פתוח, הכינו התלמידים דגלים עם סיסמאות שהוצגו בשערי הכניסה לבתי הספר. ראש העירייה אלי לנקרי ברך את בני הנוער על היוזמה המבורכת ואמר: “אין ספק שהתכנים הפוגעניים, החרמות, הביוש, האלימות המילולית ועוד מרעין בישין הפכו לנחלת המבקרים בעולם הרשתות החברתיות, ובתופעה הזאת חייבים להיאבק ולמגר אותה ככל האפשר”.

רשת האינטרנט בכלל והרשתות החברתיות הפכו להיות זירה בלתי נפרדת בחייהם של בני נוער ובוגרים כאחד. לצד ההזדמנויות החיוביות שמזמנת הרשת, מתקיימים בה גם מצבים מורכבים ולעתים מסוכנים. העיר אילת המובילה כבר שנים את התכנית “עיר ללא אלימות” שהפכה לתכנית לאומית, ביחד עם הרשות למאבק באלימות, סמים ואלכוהול ופורום ההורים העירוני, שמו כמטרה להילחם בתופעת הביריוניות ברשת על ידי תכנית רחבה ומקיפה הכוללת את הילדים, צוותים חינוכיים פורמאליים ובלתי פורמליים, ופורום ההורים העירוני.

במסגרת זו מובילים אגף החינוך ומינהל שח”ק בעירייה תכנית עירונית, שמטרתה להפחית את האלימות ברשתות החברתיות, לחזק את תחושת המוגנות ולהעלות את תחושת השייכות. התכנית כוללת סדנאות לתלמידים, טיפוח מנהיגות למעורבות חברתית, מפגשי הנחיה למנהיגות ההורים העירונית, הרצאות להורים, סדנא למתן כלים לסגלי ההוראה, הכשרת מנחים שיטמיעו וינחו את התכנית בכל מערכת החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלית ועוד.

לצד אלה נרתמו כאמור בני הנוער לבצע הסברה בקרב תלמידי בתי ספר היסודיים ושימשו סוכני שינוי בגובה העיניים. “אין ספק שהפעילות היתה מרגשת ומעשירה. הילדים הרגישו בנוח לדבר ולשתף את הנוער ובני הנוער הרגישו משמעותיים ונהנו מאד. אנחנו עדיין מקבלים תגובות מהורים ותלמידים על המסרים שהילדים לקחו איתם מההדרכה ושהם מרגישים כי אכן יש הפנמה של הדברים” ציינה עדי דמארי – מדריכה עירונית לחיזוק המוגנות ברשת והוסיפה, כי הפרויקט הינו תוצר של שיתוף פעולה עם רכזת התקשוב העירונית ורכזות המוגנות של בתי הספר היסודיים. ד”ר דרורי גניאל – ראש מינהל שח”ק בעירייה הודה גם הוא לכל הגורמים וברך על שיתופי הפעולה שנוצרו בין בתי ספר העל יסודיים לבתי ספר היסודיים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מוטי ביטון
מוטי ביטון
2 years ago

המושחת אלי מנסה עם החבר המושחת שלו שהלך במרמה לכנסת להשתיק אותנו ולא לספר את מעלליהם

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מוטי ביטון
מוטי ביטון
2 years ago

המושחת אלי מנסה עם החבר המושחת שלו שהלך במרמה לכנסת להשתיק אותנו ולא לספר את מעלליהם

דילוג לתוכן