א’ מרחובות ממשיך את דרכי אביו הקצין: סיים בהצלחה קורס בחיל ההנדסה הקרבית

הכירו את בוגר קורס קצינים מחזור 62, הצוער א’ שמייצג בגאווה את רחובות ואת חיל ההנדסה הקרבית.

קורס הקצינים הקרביים ביבשה הסתיים בסוף השבוע בטקס שנערך בבית הספר לקצינים (בה״ד 1) במחנה ״לסקוב״, במצפה רמון. הטקס התקיים במעמד ראש הממשלה, נפתלי בנט ובהשתתפות הרמטכ״ל, רב-אלוף אביב כוכבי, מפקד זרוע היבשה, אלוף תמיר ידעי, מפקד פיקוד ההכשרות והאימונים, אלוף מוטי ברוך ומשפחות בוגרי הקורס. הבוגרים והבוגרות סיימו את קורס הקצינים בתום שמונה חודשי הכשרה, במהלכם עברו את שלב ההכשרה הראשון במגמת ״להב״, בבה״ד 1. את השלב השני, ביצעו צוערי חטיבות החי״ר במגמת ״גפן״ בבה״ד, וצוערי החילות השונים בהשלמות החיליות השונות בבסיסי ההדרכות השונים. החל משבוע הבא עתידים הקצינים והקצינות החדשים להוביל ולפקד על הלוחמים והלוחמות בכלל הגזרות.

בין המסיימים: א׳ בן 20 מרחובות, אח בכור בין שלושה אחים. א’ מגיע ממשפחה צבאית, אביו היה קצין ביחידת מורן, אימו שירתה בחיל האוויר. סבו מצד אבא היה אל״ם במילואים, התחיל את שירותו הצבאי בחטיבת גולני וסיים אותו במילואים בחיל הלוגיסטיקה. א’ התגייס בדצמבר 19 ליחידת יהל״ם וסיים מסלול של שנה וחודשיים בפלוגת סמו״ר. סוף המסלול היווה עבור א’ אירוע משמעותי, הוא הבין שהוא מסוגל לעשות הכל. לאחר סיום המסלול המסלול שירת א’ בפלוגת הלוחמים בתקופה של מבצע ׳שומר החומות׳ ולאחר המבצע יצא לקורס הקצינים. לדבריו, “אני רוצה להעלות את המודעות בחשיבות הסגל הפיקודי בצבא כחלק בלתי נפרד מהשירות, אני מרגיש שהנוער של היום רק רוצה לסמן וי על תקופת השירות ואני לא מסכים איתם, השירות הצבאי זו אחת תקופות החשובות ביותר בחיים של אנשים במדינת ישראל”.

כעת, א’ מסיים בהצלחה רבה את קורס הקצינים, וימשיך להגן על המדינה ולהסב גאווה לעיר ולמשפחה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן