בבחירות לארגון ועד עובדי עיריית רמלה נבחר שלום אליהו לכהונה נוספת 

“אני מודה לאמון העובדים. אמשיך לשרת אתכם נאמנה. בפני משימות רבות ובכוונתי לממש כל אחת מהן”

בתום מערכת בחירות סוערת לראשות ארגון עובדי עיריית רמלה וחברי ארגון העובדים, זכה היו”ר המכהן שלום אליהו בניצחון מוחץ. “לא הופתעתי מהניצחון, אבל לא ידעתי כמה הוא יהיה גדול. אני מודה לאמון העובדים. אמשיך לשרת אתכם נאמנה”

בשבוע שעבר נערכו ברמלה הבחירות לוועד העובדים של עיריית רמלה בה לקחו חלק כ-1000 מעובדי הרשות. בתום מערכת בחירות סוערת פורסמו על-ידי ועדת הבחירות את תוצאות הניצחון המוחץ בהם זכה שלום אליהו עם רוב עצום של 94 אחוזי תמיכה (939 קולות), אחריו במקום השני, פרנקו מזל עם 5 אחוזי תמיכה בלבד (50 קולות), ובמקום השלישי, כהן דובב עם אחוז 1 מהקולות (17 קולות).

בדברי הניצחון מסר שלום אליהו כי בשנים האחרונות חל מהפך בשירותי הוועד ובדגש על תנאי העובדים. “לא הופתעתי מהניצחון, אבל לא ידעתי כמה הוא יהיה גדול. אני מודה לאמון העובדים. אמשיך לשרת אתכם נאמנה. בפני משימות רבות ובכוונתי לממש כל אחת מהן”.

גם בבחירות למועצת ארגון העובדים, זכה שלום בהישג חשוב, כאשר מועמדיו זכו לרוב קולות בהםם: גרא עובד, אלגזר שוש, חי עוזי, יעקוב שמחה (סימה), שוקי כהן, הורוביץ סיוון, נשר דורית ואלוהבאני איברהים.

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

 

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן