בדרך לחצי מרתון לאחר שיקום במרפאת מכבי באשדוד

מירב אפטבי, מנהלת מרחב אשדוד: “אלו רגעים שממלאים את הלב. אנו שמחים לקחת חלק במסע השיקום הלא פשוט שהמטופלים שלנו עוברים ולהיות איתם בכל צעד וצעד. אנו נמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי להיות שם עבורם בימים לא פשוטים אלו”.

שלושה חודשים לאחר שנפצע מירי בשבת השחורה:

ירון (שם בדוי) בדרך לחצי מרתון לאחר שיקום במכבי שירותי בריאות

בשבעה באוקטובר ירון כהן התכונן לעוד רכיבה רגילה בשבת בבוקר בבארי, בשעה שש ועשרים הוא הגיע לשטח ומספר דקות לאחר מכן כבר היה מוכן ליציאה יחד עם קבוצת הרכיבה “בימי שבת אני רוכב בדרך כלל רכיבת כביש ולא שטח אבל חבר שלי קובי שכנע אותי להגיע וכבר בשש וחצי בבוקר היינו מוכנים לצאת לרכיבה מסביב ליער בקיבוץ”. רגע לפני היציאה למסלול ירון ושאר הרוכבים שומעים את האזעקות ומחפשים מקום מסתור, כשהבינו כי האזעקות לא פוסקות החליטו לא לצאת לרכיבה ולנסוע כל אחד לביתו.

בדרך חזרה לכיוון אשדוד ירון עוצר במיגונית מחוץ לבארי, החלטה שתציל את חייו אך שניים מחבריו החליטו להמשיך בנסיעה ונתקלו בכיתת יורים. ירון מקבל שיחה מחברו לרכיבה בה הוא מודיע לו כי נורה ונושם את הנשימות האחרונות שלו. הוא מחליט בצעד אמיץ לצאת לכוון שלו ונתקל במחבלים היורים על רכבו, הוא מצליח לסובב את הרכב אך מספר כדורים חודרים אותו והוא נפצע מכדור שעבר את דופן הרכב.

ירון מבין שהוא נפצע ברגלו ובדרך הוא רואה אמבולנס שמפנה פצועים והוא מחליט לעלות עליו לקבלת טיפול בבית החולים. שבועיים לאחר שהייה בבית החולים ירון חוזר לביתו להמשך שיקום שאותו מלווה אסתי, פיזיותרפיסטית במכבי שירותי בריאות אשדוד אשר הייתה צמודה לירון לאורך כל התהליך “אסתי עד היום דואגת לי, היא הגיעה אליי לבית, עזרה לי ככל הניתן, הטיפול שלה הוא חלק בלתי נפרד מההחלמה שלי”. חודשיים וחצי חלפו וירון כבר מצליח לרכוב פעם בשבוע ועוד פחות משבועיים ייקח חלק בחצי מרתון העתיד להתקיים בים המלח.

מירב אפטבי, מנהלת מרחב אשדוד:

“אלו רגעים שממלאים את הלב. אנו שמחים לקחת חלק במסע השיקום הלא פשוט שהמטופלים שלנו עוברים ולהיות איתם בכל צעד וצעד. אנו נמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי להיות שם עבורם בימים לא פשוטים אלו”.

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מכבי שירותי בריאות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן