news08.net/ads.txt

גורמים במערכת הבריאות מבהירים הערב (שני) כי צפוי סגר בחגי תשרי, בדומה לאשתקד – אלא שהפעם ההערכה היא כי הסגר צפוי להיות ארוך – וקשה. ההמלצות המסתמנות הן תו ירוק מלא, כולל ילדים, חובת עטיית מסכה באירועים גדולים בעיקר בחוץ, הגבלת התקהלויות ואכיפה בהתאם, בידוד של עד שבוע ימים לשבים מחו”ל – מכל מדינה ועוד. הקבינט צפוי להתכנס בשעות הקרובות והודעת ראש הממשלה נפתלי בנט, אמורה לבוא לאחריה.

בראיון שהעניק הערב לחדשות ערוץ 12 אמר שר האוצר אביגדור ליברמן: “גם אם צריך לקבל החלטות מאוד לא פופולריות צריך ללכת עם המלצת המומחים וזה הדבר היחיד שאני יכול להגיד, זו עמדתי. אני לא יכול להבין יותר מהחוקרים במכון ויצמן והאוניברסיטה העברית ובתי החולים. כדי לשמור על החיסכון הכלכלי להשתלט על המגפה כמה שיותר מהר. אנחנו חייבים להשתלט כמה שיותר על המגפה יש לזה מחיר כלכלי בריאותי חברתי ולכן אנחנו חייבים לעשות את השיקול הנכון”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן