news08.net/ads.txt

בהלה בקרב התושבים: עלייה נוספת בתחלואה בבאר יעקב?

בישראל וברחבי העולם מתמודדים בימים אלה עם עלייה מסוימת בתחלואה שנובעת ברובה מהתפשטות הווריאנט ההודי.  קצב הנדבקים שעולה מדי יום זורע בהלה בקרב הציבור ובייחוד אצל תושבי באר יעקב שנלחצו מהשמועות ברשתות החברתיות כי ישנה עלייה נוספת בתחלואה בנגיף הקורונה ביישוב.

המועצה מנסה לצנן את הבהלה ולפני זמן קצר (רביעי) הודיעה כי ההודעות הן פייק ניוז ואין להתייחס אליהן. המועצה מבהירה כי בניגוד לשמועות בבאר יעקב נכון לרגע זה 4 מאומתי קורונה בלבד.  מהמועצה נמסר: ” לא להתייחס לפרסומים שונים שמופצים ברשתות החברתיות”. רק אמש פרסמנו לראשונה כי התגלה חולה קורונה מאומת בבאר יעקב שנדבק למרות שהינו מחוסן. לאור כך במועצה החלו בנקיטת צעדים על רקע מסיבות הסיום של תלמידי בית הספר. במועצה מסרו כי “מקרה של הדבקות בקורונה לאדם שקיבל חיסונים, ומאחר שכרגע מוסדות החינוך בישוב עורכים מסיבות סיום שנת לימודים, הנחה ראש המועצה שכל מסיבה שתתקיים בשטח סגור תחייב עטיית מסכות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן