news08.net/ads.txt

בהלה בקרית גת: חולת קורונה פונתה מכרמי גת, זמן קצר לאחר ששבה מארה”ב ושהתה בבידוד

תושבי כרמית גת נדהמו לגלות לפני זמן קצר כי חולת קורונה נמצאת ביניהם, ופונתה מבית הוריה. מפרטים ראשונים שהגיעו לחדשות אפס שמונה עולה כי מדובר באשה רווקה, המתגוררת בארצות הברית. ביום רביעי שבה לבית הוריה, אשר ביקרו אותה מספר פעמים כשהייתה בבידוד, כאשר נשמעה להנחיות משרד הבריאות. אלא שהיום (שני) מצבה החמיר, היא חשה לא טוב ועם חום גבוה, וכוחות מד”א הגיעו לפנותה מהמקום, מעט לאחר השעה 12:00.

לפי ההנחיות רק אדם שבא במגע עם החולה הנושאת את נגיף הקורונה למשך 15 דק לפחות – עליו לשהות בבידוד. אי לכך, נכון לרגע זה, רק בני משפחתה התבקשו להיכנס בבידוד. לדיירי הבניין הומלץ לבצע חיוטי למעלית ולחדר המדרגות. הדיירים בלחץ ונמצאים כל העת מול משרד הבריאות.

נמשיך לעדכן.

קרית גת | יו״ר הסתדרות המעו״ף גיל בר טל פועל להדחתו המיידית של ראש העיר; דהרי: "עוד אחד מניסיונותיה העיקריים של ההסתדרות לשבש את עבודתה התקינה של העירייה"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן