בלוד מציבים 19 מרחבים מוגנים במוסדות החינוך

אין לדעת את העתיד הביטחוני תחת האיום מצפון ומדרום ובעיריית לוד החליטו שלא לחסוך ולמגן את התושבים

השבוע החלו בעיריית לוד להציב את 19 הממ”מים (מרחב מוגן מוסדי) בגני הילדים ובבתי הספר שאין בשטחם מיגון תקני עבור התלמידים. ממ”מים אלו הם בנוסף ל-19 מיגוניות שפוזרו בשכונות ברחבי לוד – הן במגזר היהודי והן במגזר הערבי, לביטחון כלל התושבים.

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך והביטחון – יוסי הרוש: “מהרגע הראשון שפרצה המלחמה ובמיוחד כאשר המדינה החליטה להחזיר את מוסדות החינוך ללמידה, ידענו שהעירייה תדאג לביטחונם של תלמידי לוד וב”ה עם המבט להווה ולעתיד, הגיעו השבוע המרחבים המוגנים למוסדות”.

“לוד מ-10 הערים החזקות כלכלית שלא חיכתה לממשלה, הכניסה ליד לכיס ורכשה מיגון לתושביה”, ציין ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו. “נכון להיום, רכשה העירייה בהוראתי 19 מיגוניות ו-19 ממ”מים בעלות של כ-6 מיליון ₪”.

עוד הוסיף ראש העיר, כי “אמנם כולנו תקווה לימים שקטים ובטוחים בע”ה בארצנו, אך אין לדעת את העתיד הביטחוני תחת האיום מצפון ומדרום ובעיריית לוד לא חוסכים וממגנים את התושבים שממשיכים לשמור על הנחיות פיקוד העורף – ומצילים חיים!”.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן