news08.net/ads.txt

בלילה שבין שישי לשבת: שוב רצח! אשה ללא רוח חיים נמצאה בלוין אפשטיין, נעצרו שני חשודים במעשה | כל הפרטים

משטרה

משטרה

במשטרת ישראל התקבל דיווח על אישה שנמצאה מוטלת במרכז רחובות, בלילה שבין שישי לשבת. 

בשעה 01:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על אישה מחוסרת הכרה ברחוב לוין אפשטיין ברחובות. גורמי רפואה במקום את מותה של האישה, בת 41. מחקירה ראשונית עולה חשד לפיו האירוע על רקע פלילי.

פראמדיקית מד”א טל אור סיפרה: “כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 40 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון, היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה”.

כוח משטרה אשר החל בחקירת נסיבות האירוע מיד עם הדיווח עליו איתר כעבור שלוש שעות שני חשודים במעורבות באירוע, גבר ואישה בני 45 ו-48, שניהם תושבי רחובות. הבוקר נמסר כי בית משפט השלום בפ”ת הוציא צו איסור פרסום, על כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים, שעניינו חקירת אירוע החשד לרצח. תוקף הצו עד ליום שישי הבא.

הרצח הזה ואירועי האלימות הקודמים חייבים להדליק נורה אדומה בקרב כל נבחרי הציבור בעיר ובראשם ראש העיר רחמים מלול, משטרת ישראל וכל הגורמים הממונים על הביטחון ברחובות. העיר אשר מונה למעלה מ-150,000 איש גדלה מאוד, אולם נדמה כי דווקא בתחום זה בו נדרש ביטחון מקסימלי, עלולים התושבים לאבד את האמון במנהיגי העיר, בעיקר לאור האירועים האחרונים.

הירי בדובנוב: בית משפט השלום בפ"ת הוציא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה

פרשת הרצח של אביאל בוטה: צו איסור הפרסום על זהות החשודים הוארך

בעקבות הרצח, לפנות בוקר ברחובות: צו איסור גורף על כל פרט מפרטי החקירה

שאול צגהון, בעקבות מקרי הפשע והאלימות: "זו מציאות שצריך לתת לה מענה"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן