news08.net/ads.txt

בלי ליפול בפח: כיצד לבחור מכשיר איכותי להסרת שיער עבור הקליניקה שלכם

החברה מזמינה את הקוראים להגיע לפגישת הדרכה במהלכה המומחים בתחום ישקפו להם את המציאות ויספקו מידע מדויק על כל עולם הסרות השיער בלייזר. לאחר פגישה זו לא יישאר אף בן אדם שלא יהיה מוכן לבצע את הקנייה הכי חכמה עבור הקליניקה שלו. לפרטים: ⁦054-4907004⁩

בין אם אתם בעלי קליניקה וותיקה ורוצים להתרחב או מחפשים כיצד לשדרג את אופי הטיפולים אותם אתם מעניקים ללקוחות, ובין אם אתם לגמרי חדשים בתחום טיפולי הסרת שיער בלייזר ומחפשים את המכשיר המתקדם ביותר בשוק, ככל הנראה בדרך אל הרכישה תמצאו את עצמכם עם לא מעט התלבטויות.

בגלל הפופולאריות של טיפול קוסמטי זה השוק רווי במכשירים ולא תצליחו להתחמק ממודעות המזמינות אתכם לקנות דווקא את המכשיר שהן מוכרות כי הוא “הטוב ביותר”. לצערנו, בעלי קליניקה רבים נופלים בפח ורוכשים מכשירים בינוניים של חברות סיניות. מדובר במכשירים שנרכשו בזול על ידי חברות ישראליות כאלה ואחרות, וכעת הן מוכרות אותם במחיר מופקע ומבטיחות הבטחות שווא.

אז איך בוחרים את המכשיר הנכון עבורכם לקליניקה ומה חשוב לבדוק? וגם- איך מבצעים בכלל עסקה טובה? אנחנו כאן עם המדריך המלא.

תחום הסרת שיער בלייזר – אז והיום

אם אתם כאן, כנראה שתחום הסרת שיער בלייזר קורץ לכם, ובצדק, אך בואו נכיר אותו קצת יותר לעומק לפני שאתם עושים את הצעד הגדול ורוכשים את המכשיר. מכשירי לייזר שנועדו לעסקים הופיעו בשוק לראשונה כבר בשנת 1996, מאז הטכנולוגיה התפתחה, ועודנה מתפתחת, כך שלא מעט דברים השתנו.

בעבר טיפול הסרת השיער היה כרוך בסבל וכאב רב עבור המטופלים, ומעבר לזה הוא היה ארוך, מייגע ויקר. אגב, הוא היה כל כך יקר עבור המטופלים בגלל שגם המטפלים ובעלי הקליניקות הוציאו עליו סכומי עתק – למשל, על החלפת ידיות המכשיר או תיקונים של בעיות נפוצות אחרות. הטכנולוגיה החדשנית הקיימת היום יודעת להתמודד עם כל הבעיות הללו, לקצר תהליכים ולהביא לתוצאות הרבה יותר טובות, ובלי כאבים.

על מה שמים דגש בקניית מכשיר לייזר?

כפי שכבר אמרנו, ברגע שתתחילו לעשות מחקר ולחפש מכשיר עבור הקליניקה שלכם, ככל הנראה תישארו עם יותר שאלות מאשר תשובות. ובכן, אלו הדברים שחשוב לשים לב אליהם לפני שמחליטים:

– החברה מולה מבצעים את העסקה: בדקו אם מדובר בחברה וותיקה בעל ניסיון והמלצות. זכרו כי אתם לא רק רוכשים ממה את המכשירים אלא גם אמורים לקבל הכשרה וליווי לשימוש במכשיר.

– ארץ הייצור: אחד הדברים שיעידו על איכות המוצר וישפיעו על האחריות עליו הוא האם המוצר מיוצר בארץ או מיובא.

– פרמטרים משמעותיים: הפרמטרים הכי חשובים שיהיה עליכם לבחון בכל מכשיר הם קצב פולסים בשנייה, כמות ידיות וכמות פולסים בכל ידית, עוצמת הידיות ועוצמת המכשיר באופן כללי, מערכת הפעלה חכמה וסוג הטכנולוגיה להסרת השיער (בדגש על דיודא בלבד).

– אחריות ותחזוקה: בדקו את משך האחריות ומה היא כוללת, ובנוסף – בדקו מה הן ההוצאות השוטפות לתחזוקת המכשיר.

– המלצות של לקוחות: אנחנו ממליצים תמיד לבקש לשוחח עם לקוחות שכבר רכשו את המכשיר ואף לבקר בקליניקה שלהם ולבחון אותו בפעולה.

– אישורים: בדקו כי למכשיר יש תעודות ושהוא עומד בתקנים בינלאומיים מחמירים.

למה אני צריך לצפות מבחינת מכשיר לייזר מתקדם?

דגמי 2023 של מכשירי הלייזר של אלפא טק כבר כאן והם העתיד מבחינת כל מה שנוגע לתחום הלייזר. מכשיר האלפא לייזר הוא מכשיר עוצמתי שמבוסס על הטכנולוגיה הכי מתקדמת בשוק, ומיוצר ממש כאן בישראל. הוא מתאים לכל סוגי העור, גם אם הוא כהה מאוד, ולכל סוגי השערה (ביניהם שיער בלונדיני וג’ינג’י), ואפילו לאזור הפנים – זאת תודות לידית ייעודית בעזרתה ניתן להסיר שיער פנים ללא גילוח מקדים שגורם לנשים רבות לתחושת אי נוחות.

בזכות העובדה שהמכשיר יודע לייצר 20 פולסים בשנייה, זמן הטיפול מתקצר בחצי. בנוסף, המכשיר מגיע עם שתי ידיות, דבר המגביר את יעילותו ומבטיח שניתן יהיה להמשיך לעבוד גם במידה ואחת הידיות זקוקה לתיקון. בזכות טכנולוגיות דיודא מפותחת המטופלים לא סובלים מכאבים כלל ובאותה הנשימה החברה מתחייבת לתוצאות איכותיות. מדובר במכשיר היחיד שיודע לשמור על דיוק אורך הגל לכל אורך הטיפול ובכך משפיע משמעותית על איכות התוצאה.

חברת אלפא טק פועלת כבר 25 שנה בתחום הקוסמטיקה והאסתטיקה והיא גאה להציג את המכשיר המתקדם ביותר בעולם – האלפא לייזר. מכשיר בעל יתרונות רבים גם עבור המטפלים וגם עבור המטופלים.

החברה מזמינה את הקוראים להגיע לפגישת הדרכה במהלכה המומחים בתחום ישקפו להם את המציאות ויספקו מידע מדויק על כל עולם הסרות השיער בלייזר. לאחר פגישה זו לא יישאר אף בן אדם שלא יהיה מוכן לבצע את הקנייה הכי חכמה עבור הקליניקה שלו.

לפרטים נוספים – אפשר לשלוח הודעה בווטסאפ בלחיצה כאן

צילום: פזית אסולין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן