news08.net/ads.txt

בצל מכת הקורונה | ארגון יד שרה ממשיך לפעול בימים אלה, יו”ר הסניף ברחובות, נבון אור: “צריכים את עזרתכם כדי לספק ציוד רפואי”

7000 מתנדבי יד שרה בלמעלה ממאה סניפים פועלים במערך ארצי במהלך כל השנה במגוון שירותי סיעוד ושיקום, לכל אחד, בכל מקום, מכל הלב. גם בימים קשים אלו מספקת יד שרה ציוד נשימתי לאלפי ישראלים הסובלים מהשפעת הנגיף. אך יו”ר סניף רחובות, נבון אור, מסביר שהציוד הרפואי לא מספיק, ומבקש מהציבור לעזור למטרה עילאית

כדי לרכוש אלפי מחוללי וערכות חמצן , ציוד נשימתי שיכול להציל חיים.

 

מנהל סניף יד שרה ברחובות, נבון אור: “כששמענו שמתחילים את המגפה, המשכנו לעבוד, עד שקיבלנו הוראה שצריך לעזוב את הסניף כי כולם מבוגרים ונמצאים בקבוצת סיכון. אך מיוזמתו של מנהל המרחב, גולן, הצלחנו להשיג שני קצינים במילואים, ומספר סטודנטים שלקחו עצמם להפעיל את הסניף משעה 9:30 עד 12:00, כדי לספק את כל הציוד הרפואי הנחוץ לאנשים הנזקקים. פשוט מחמם את הלב לראות את המחזה הזה”.

נבון מוסיף, שיד שרה נשענת על מילת התודה של האזרחים הרבים, ולא מפלה אף אדם בנתינה שלה. ” אנחנו בנויים על מעשי חסד ולא משנה גזע ודת, כולם בני אדם. זו האידאולוגיה של המקום, ועל פי זה נשענים. פתחנו את הסניף נתנו שרות, והמשכנו מתוך תקווה שנחזור להמשיך לעבודה שלנו בשקט ובצנעה. המתנדבים שנמצאים כעת איתנו, וגם אלו שמפעילים זאת במהלך כל השנה, לא מבקשים דבר. הם דבקים במטרה ולעזור לבני אדם וחסד ללא כל תמורה ופרסום הכל לשם שמיים.

נבון מספר, שהנגיף שמתפשט במדינה וכמות הנדבקים הרבה, לא מאפשרת לספק ציוד רפואי הדרוש. “פתחנו קו לתרומות להצלה, מפני שהארגון רוכש מיטב כספו מכשירים ומכונות הנשמה לבתי החולים הזקוקים לכך. ומבקש מכל אזרח, לתרום כל אחד לפי כיסו, על מנת לצלוח את התקופה הקשה והעיקר להיות חלק בשעה גורלית זו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן