news08.net/ads.txt

גבי קדוש הגיש תלונה במשטרה על “כשלים והפרות ביום הבחירות”

ראש עירית אילת לשעבר, גבי קדוש, שהיה מועמד בולט בבחירות לראשות העיר שהסתיימו במהלך הלילה ושבסופם ניצח אלי לנקרי – הגיש תלונה במשטרת אילת ובו פירט על כשלים והפרות שבוצעו במהלך יום הבחירות, לרבות זיקה ושיתוף פעולה של וועדת הבחירות עם העירייה וגורמים אינטרסנטיים בתוך העירייה, לכאורה.

לדבריו, “התלונה במשטרה נועדה לחקור, לבדוק ולחשוף את הדברים. קלפיות הגיעו ללא ליווי, ללא פלומבה, דברים נעשו במחשכים. אני מרגיש שנעשו כאן מהלכים לא כשרים, דברים שראינו במטה שלי. זה מקומם ומחייב בדיקה. הפער ממש קטן ומאות קולות לכאן או לכאן היו משנים את התמונה, ולכן זה מחייב בדיקה מקיפה, אמיתית ורצינית, כדי שיתקבלו תוצאות אמת, באופן הגון וישר.

מדינת ישראל היא מדינה דמוקרטית ולא מדינת עולם שלישי, אלחם בכל כוחי על טוהר הבחירות ועל שמירת הדמוקרטיה”.

נציין כי קדוש היה מועמד רציני ביותר מול לנקרי והציבור הדל שיצא לבחור – אמר את דברו. לנקרי זכה בהפרש קטן מאוד בראשות העיר. לפי עדכון משרד הפנים, כפי שנמסר בשעה אחת וחצי בלילה אלי לנקרי נבחר לראשות עיריית אילת ברוב של 44.7% שהם 6,104 קולות כשרים מתוך 13,893 מצביעים בפועל. גבי קדוש קיבל 41.2% שהם 5,627 קולות כשרים, יעקב קיסוס קיבל 7.2% שהם 984 קולות כשרים והדס מילוא קיבלה 6.9% שהם 947 קולות כשרים.

אחוז ההצבעה הסופי עמד על 25.41% שהם 13,893 בעלי זכות הצבעה מתוך 54,065 בעלי זכות הבחירה. נציין עוד כי טרם נספרו כ-200 מעטפות חיצוניות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן