גיא צור ושות’ קיימו את הכנס ה-4 לקראת ההתחדשות העירונית במרמורק: “ההקשבה לתושב היא הדרך להצליח”

הרבה שאלות עלו בכנס הרביעי שהתקיים במסגרת ההיערכות להתחדשות העירונית בנווה מרמורק בהובלתו של מחזיק תיק ההתחדשות העירונית ברחובות, חבר המועצה גיא צור ושותפיו. בכנס השתתפו דיירים המתגוררים בכתובות קובנר 6, קובנר 8, העלייה 3, אשר הגיעו מוכנים לדיון בדבר קידום תכנון התחדשות עירונית.

במהלך החודש וחצי האחרונים פעלה מנהלת הדיירים מטעם ה.ל.ר לעדכן את בעלי הדירות בשכונה באמצעות מכתב פנייה לתושבים, מפגשים פרונטליים ושיחות טלפוניות על השינויים הצפוים בשכונה לרווחת הדיירים, שהוזמנו לכנס שנערך כאמור אתמול בערב. כנס נוסף צפוי להתקיים בקרוב לדיירי הבניינים שטרם הביעו דעת ם ומעוניינים לשמוע יותר. אגב, חמישה מפגשים נוספים נערכו במסגרת של אסיפות דיירים לבניינים עצמאיים, במהלכם מינו או אישררו הבניינים נציגות בעלי דירות למטרת קידום פרויקט ההתחדשות העירונית.

לדברי גיא צור, “מטרת המפגשים הייתה ליידע את בעלי הדירות בדבר בחינתה של עיריית רחובות את המתווים התכנוניים והכלכליים לקידום התחדשות עירונית בנווה מרמורק, לשמוע באופן בלתי אמצעי את בעלי הדירות ותחושותיהם לגבי תהליך ההתחדשות בשכונתם, וכן לתת מענה וכלים לקבלת החלטות משותפות בתוך כל בניין. השקיפות מול התושבים חשובה לי ביותר, חשוב לי שיידעו שיש מי שמקשיב להם, חשוב לי לענות להם על כל השאלות, אני מאמין שההקשבה לתושב היא הדרך להצליח בתכנון הפעולות בצורה הנכונה ביותר”.

“מהפכת ההתחדשות העירונית של רחובות ממשיכה במלוא הקצב”, הוסיף צור, “רק בשותפות אמיתית עם השותפים נוכל לבחון ולקדם התחדשות עירונית בשכונה שתשפר את איכות החיים. אני סבור ובטוח שהכנסים הללו הם הצעד הראשון – והזדמנות מעולה לחשוב יחד עם התושבים, לשמוע את השאלות וכמובן לחשוף ביניהם את כל הפרטים בשקיפות מלאה”.

נציין עוד כי עיריית רחובות ומנהל הנדסה, באמצעות ה.ל.ר – החברה לפיתוח רחובות, פועלת לקידום התחדשות עירונית במתחמים שונים אשר הוגדרו כמותאמים לכך ברחבי העיר. בין המתחמים: מתחם האצ”ל, מתחם מילצ’ן וכאמור גם מתחם מרמורק. לצורך כך, נשכרו שירותים של אנשי מקצוע שונים כגון אדריכלים, עורכי דין ושמאים, אשר פועלים במסגרת מנהלת עירונית – באמצעות 360 מבית גרין גרופ ומזור פירשט אדריכלים, על מנת להוציא אל הפועל תוכנית התחדשות איכותית בקצב מהיר.

ראש העיר, רחמים מלול: “אנו מצויים בתהליכים מתקדמים של התחדשות עירונית בקרית משה, ומקדמים גם את מתחם האצ”ל ומילצ’ן. בימים אלה אנו בוחנים את האפשרויות בשכונת נווה מרמורק. לצורך מימושה על הצד הטוב ביותר עבורכם התושבים, אנו קוראים לכם להימנע בינתיים ממצבים בהם מחתימים אתכם על חוזים שאינם סבירים. בואו להשתתף בכנסים ולקבל את כל הפרטים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן