news08.net/ads.txt

הותר לפרסום שמם של הזוג | “לא כועסת על אבא”: סניה ירה למוות בביה”ח באשתו והתאבד

נדיה וסניה (שמעון) אפשטיין היו נשואים במשך 55 שנים. אתמול (שלישי) ירה הבעל למוות באשתו החולה הסופנית, והתאבד. ביתם ריטה ואטאשצ’וק‎ סיפרה ל-N12 שאביה לא אמר לה שום דבר מיוחד כשנפרדנו בפעם האחרונה וכי למדה על האסון המשפחתי מכלי התקשורת. “אבא אמר לי ‘אם היא תמות אני לא יכול להיות יום בלעדיה בכלל. אמא חשובה לי יותר מהכל’, הוסיפה.

“אני לא כועסת על אבא, הוא רק רצה לפטור את אמא מהסבל שעברה”, שיתפה הבת בעצב. “אבא ואמא היו זוג מאוהב, כאב לאבא לראות את אמא במצב הזה. אמא קיבלה שבץ בנוסף לסרטן בסופ”ש, זה החמיר את מצבה”, הוסיפה ריטה ופרצה בבכי. “אף אחד לא רוצה להיות במצב כזה. בגלל השבץ היא לא יכלה לקבל טיפול כימו, זהו זה היה הסוף”.

 

ריטה גילתה על האסון מבתה החירשת. “הלכתי לישון לשעה, בעלי חזר הביתה ובזווית העין ראיתי שהבת שלי מתקשרת וישר הבנתי מה קרה”. הבת מספרת כי לאב היה רישיון נשק עד סוף השנה, אך לא חשבה שמותר לו לשאת נשק. “חשבתי שבבית חולים לא יקרה לאמא כלום”, סיפרה על היום האחרון של הוריה. “אתמול הבאתי לה אוכל, עשיתי לה את כל הטיפולים, הייתי לידה כל הזמן בצהריים. הגיע אבא ועל פניו הכול היה בסדר. הוא התנהג רגיל כאילו שמחר נתראה שוב. לא היו שום סימנים לזה. הוא רק אמר ‘אין לי כוח’ ושלו אין דרך לטפל. התרעתי יום לפני המקרה לעובדת סוציאלית עליו כי הוא אמר שהוא לא רוצה שאמא תחיה. הוא אמר ‘אם היא תמות – אני לא אוכל לחיות יום אחד'”.

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן