news08.net/ads.txt

החל מיום שלישי הבא: מתחמי בדיקות הקורונה לבני נוער ביבנה ייפתחו

הפעלת מתחם בדיקות לגילוי קורונה: חמישי, (22.7) בין השעות 20:00 – 12:00 יבוצעו בדיקות לגילוי קורונה במרכז קהילתי נאות בגין, רחוב קדושי קהיר (מאחורי בית ספר פרדס צפוני). הבדיקה פתוחה לקהל הרחב ללא צורך בהפניה. הבדיקה תעשה בעמדת בידוק רגלית ע”י פיקוד העורף והתוצאות יועברו לקופות החולים. על הנבדקים להצטייד בתעודת זהות או רישיון נהיגה.

 

הפעלת מתחם לביצוע חיסונים לגילאי 12 ומעלה: בשלישי, (27.7) בין השעות 16:00-22:00 יפעל מתחם חיסונים עירוני לגילאי 12 ומעלה. המתחם מיועד לחברי כל קופות החולים. בני נוער ותושבים שקיבלו את החיסון הראשון במתחם (ב-1 ביולי 2021) מוזמנים להגיע לקבלת החיסון השני ולהביא את הפתק הצהוב שקיבלו בחיסון הראשון.

מיקום: מרכז קהילתי נאות בגין, רחוב קדושי קהיר (מאחורי בית ספר פרדס צפוני). יש להגיע עם כרטיס קופת חולים. מתחסנים מתחת לגיל 18 מתבקשים להגיע עם אישור הורים חתום לחיסון או בליווי הורים. מיקום המתחמים והמועדים יכולים להשתנות, ולכן מומלץ להתעדכן בטרם היציאה למתחם הבדיקות. יש להגיע לבדיקה עם תעודה מזהה כמו תעודת זהות או רישיון נהיגה. הרשימה המלאה – לחצו כאן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן