news08.net/ads.txt

היום ב-15:00 מכבי שעריים תארח באצטדיון הברפלד בראשון לציון את מכבי הרצליה | ומה עם האצטדיון העירוני?

פלייאוף 19′: לחץ אדיר לקראת משחקה של מכבי שעריים היום בשעה שלוש בצהריים מול מכבי הרצליה. הנהלת שעריים התייעצה עם הצוות המקצועי ובעקבות לחץ הקהל ורצון השחקנים הוחלט לקיים את המשחק באצטדיון הברפלד שבראשון לציון.

המועדון הכחול יחסר את בלם הקבוצה אסף חקק שהורחק בניצחון על ‘הפועל אדומים אשדוד’ במחזור הקודם ואחד מהארבעה – איתי הברי, מור מדהלה, טל משען או רביד אשר – צפוי לאייש את מקומו. במכבי שעריים התכוננו למשחק ברצינות יתר ומבינים כי עליהם לעבור את המשוכה היום בכדי להגיע למשחק נגד האלופה במחוז הצפוני – בדרך זו, באם הפועל מרמורק תישאר בליגה, צפוי דרבי מרתק בליגה הלאומית. מרמורק אגב, ניצבת במקום ה-15 מתוך 16 וממוקמת 4 נקודות בלבד מהקו האדום.

המשחק החשוב יתנהל אמנם באצטדיון בראשון לציון אולם בניגוד לפעמים קודמות בהם התרעמו ראשי המועדונים בעיר על כך שאין אצטדיון כעת ידוע כי עיריית רחובות בכלל ומחזיק תיק הספורט בפרט, רועי שרעבי, עושים את מירב המאמצים בכדי להעמיד אצטדיון ראוי לכלל הקבוצות בעיר. ההערכה היא כי תוך שלושה חודשים יחלו העבודות שיימשכו שלוש שנים.

כזכור, ראש העיר רחמים מלול התבטא בעבר בסוגיה ואמר: “כבר שנים שאני נלחם להקמת איצטדיון עירוני ברחובות, לכן עשיתי כל שלאל ידי על מנת לקדם את החזון הזה, כולל העתקת מקום ותכנון מחדש לאחר שביהמ״ש פסק כי המגרש שבסמוך לוייסגל לא יוכל לשמש כאצטדיון עירוני. אחרי שהתגברנו על קשיים והתנגדויות רבות, אשרה הוועדה המחוזית לתכנון ובניה את בניין האצטדיון העירוני בסמוך לתחנת הרכבת בעיר. כרגע אנו בהליכי הכנה למכרז לבניית האצטדיון. לא ניתן לפוליטיקאים בנס ציונה – או לכל אחד אחר – לקלקל לנו את התוכניות… לספורט ברחובות, לתושבי רחובות ולספורטאים מגיע מגרש כדורגל מודרני וחדיש!”.

מחזיק תיק הספורט, רועי שרעבי אמר לא מכבר, כי שוחח עם ראש העיר בסוגיית תקציב התמיכות לעמותות הספורט והקבוצות ייהנו מתוספת בגובה 200 אלף שקלים. לדברי שרעבי, “לראש העיר חשובות מאוד עמותות הספורט ובכוונתו לסייע להן יותר בשנה הזו. לפיכך התקציב יגדל בכ-200 אלף שקלים לבקשתי. נמשיך לתמוך ולסייע לענפי הספורט ברחובות. אני מבקש לנצל את הבמה ולהודות לראש העיר רחמים מלול, על הנכונות והרצון הגדול לתמוך בספורט ובאנשיו”.

ובחזרה למשחק שיתקיים היום (שישי) – מכירת הכרטיסים מתבצעת אצל אבי רווח ״במקום של שירקן״ – כרטיס מבוגר 40 ש”ח,, כרטיס לנשים/חיילים/נוער – 20 ש”ח, כרטיס לילדים עד גיל 12 – חינם. הקופות ייפתחו גם באצטדיון.

פרסום ראשון: הוועדה המחוזית החליטה לתת תוקף לאצטדיון העירוני

רועי שרעבי: "תקציב התמיכות לעמותות הספורט יעלה בכ-200 אלף שקלים"

  

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן