news08.net/ads.txt

“המומחיות שלי זה אבטיח ומקושקשת” | הילד משכונה א’ הפך לראש העיר אילת, מי אתה אלי לנקרי?

הבוקר (רביעי) קמה אילת עם ראש עיר חדש, ה-9 במספר: אלי לנקרי – ואפילו ערך בויקיפדיה כבר יש לו! אמנם גבי קדוש, שכיהן בעבר כראש העיר נתן פייט מובהק (ואי אפשר להעלים עין מכך – תוצאות אפשר לראות כאן), אולם בשורה התחתונה יש לבחירות האלה ווינר אחד: לנקרי – אבל מיהו בעצם אלי לנקרי?

לטובת התושבים שעוד אינם מכירים, חפרנו ומצאנו מעט על האיש שיוביל את אילת בשנתיים הקרובות, האיש אשר יישב על הכסא אותו אייש מאיר יצחק הלוי במשך 18 שנה.

לנקרי, יליד 1953, סגן וממלא מקום ראש עיריית אילת, משנת 2004 ועד אתמול. נשוי לנעמי, אב לשלושה ילדים וסב לאחד עשר נכדים ונכדות. בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון בנגב והאוניברסיטה הפתוחה,  בוגר לימודי ספנות ונמלים באוניברסיטת חיפה.

הוא הגיע עם משפחתו לשכונה א’ באילת ממרוקו לפני 59 שנים, כשהיה בן 8 לזוג הורים ושבעה אחים (!!!). הוא למד בבית הספר ימין הרצוג ולאחר מכן המשיך את לימודיו בתיכון גולדווטר. בצה”ל שירת בגדוד 13 של גולני ובהמשך בחיל הקשר. שימש כמנהל חברת דיזינגוף צים באילת במשך 12 שנים. על עצמו הוא מעיד, בחיוך גדול, “המומחיות שלי זה אבטיח ומקושקשת”. אנחנו יכולים להעיד כי מדובר גם בחובב מוסיקה וזמר שמשתף פעולה בטקסים העירוניים ובהתכנסויות פרטיות.

בסרטון שהציג לפני כחודש בפני קהל בוחריו הפוטנציאלי סיפר: “האמת היא שתמיד הייתי כאן ועשיתי רבות ללא צורך בקרדיט או בכותרות והכל באהבה ומאחורי הקלעים. כאן גדלתי והתחנכתי. כאן הכרתי את רעייתי נעמי, וכאן נולדו ילדיי ונכדיי. אילתי בלב ובנפש אני ולכן נקראתי לדגל כאשר ביקשו את עזרתי לחלץ את אילת מהמשבר הכלכלי אליו נקלעה העיר לאור ההתנהלות העגומה של קודמנו”.

“לא יכולתי לעמוד מנגד כשעובדי עיריה לא קיבלו את שכרם ומים לא זרמן לבתי התושבים רק משום שהנהלת העיריה באותם הימים לא הצליחה לשלם את חובותיה הבסיסיים . חמש שנים עשיתי זאת בהתנדבות ועם תחושת אחריות גדולה. מאז ועד היום אני כאן למען תושבי העיר שאני כל כך אוהב”.

אמש בירך מאיר יצחק הלוי את סגנו וממלא מקומו על בחירתו לראשות העיר: “תושבי אילת היקרים אתם זוכים בראש עירייה איכותי, מסור וישר אשר ישקיע את מרצו לטובת פיתוח העיר והשבחת איכות חיי התושבים”, כתב.

במהלך מערכת הבחירות הקצרה, יש לציין, הבטיח לנקרי לבוחרים הבטחות רבות. אנו נעקוב אחר פועלו ומכאן נאחל לו הצלחה רבה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן