news08.net/ads.txt

המונים מתפללים לרפואתו של בראל; ניסים גוזלן ליווה את המשפחה גם הלילה: “ראיתי משפחה שעוברת את משבר חייה ועם שלם שעוטף אותה בחום”

זמן קצר לאחר ששב מבאר שבע, שם בילה את הלילה עם משפחתו של הלוחם בראל חדריה שמואלי הנמצא במצב אנוש בבית החולים סורוקה, לאחר שנפגע בפעילות בצפון רצועת עזה, העלה ניסים גוזלן ראש עירית באר יעקב, רשומה לפייסבוק ובה כצתב: “לפני כשלוש שעות חזרתי מבית החולים סורוקה לאחר לילה בו ראיתי משפחה שעוברת את משבר חייה ועם שלם שעוטף אותה בחום, תפילות, תקווה ואהבה”.
“בראל הוא החייל הגיבור של כל עם ישראל ואני קורא לכולם לבקר ולחזק את המשפחה, לתמוך ובעיקר להתפלל לשלומו. אשרי העם שאלה גיבוריו ותודה לכל תושבי באר יעקב שתומכים ומתפללים. המשפחה מודה לכולכם”.
אמש פרסמנו על פוסט מרגש נוסף שנכתב על ידי מורתו של בראל, רונית הרון. 

וכך כתבה: “אתה אלוף העולם בליפול ולקום כמו גדול, אתה תראה כמו עוף חול….” בראל ילד אהוב שלי, אתה התלמיד הכי הכי… (אפילו ילדי הפרטיים ידעו זאת) הכי חכם, הכי שנון, הכי מצחיק, הכי ספורטאי, הכי מוכשר, הכי ערכי, מנהיג טבעי עם כריזמה טבעית. מהלך קסם על כולם.כמה גאווה הסבת לי כמחנכת. סללת לעצמך דרך מעוררת השראה – מכינה קדם צבאית, שירות משמעותי (זכיתי להיות נוכחת בטקס סיום טירונות שם קיבלת הצטיינות ממפקד מג”ב וסיכת לוחם ממפקדך (איך לא???)

נפצעת בברך, אך לא ויתרת. מחכה שתקום עם חיוכך השובה ותגיד שזו עוד מתיחה… רוצה לשוב ולראות את הברק בעינך ואת ההתלהבות כשאתה מספר על הבחירות שאתה עושה בחייך, והפכו אותך כל כך מסופק ומאושר. אתה שהשתתפת בכל הטקסים ושרת בקולך הערב את “שיר למעלות” קום ותשמע כמה כולם עכשיו שרים ומתפללים לך. מסרבת להאמין לאסון הנורא אבל יודעת שאתה לוחם אמיתי ועכשיו ילד אהוב זה הקרב של חייך. מתפללת ומחזיקה אצבעות. באהבה ענקית ילד אהוב שלי”.

אתמול נמסר מבית החולים סורוקה שם מאושפז בראל, כי מצבו להיות קשה. ד”ר עמית פרנקל, רופא בכיר במחלקה לטיפול נמרץ כללי בסורוקה:”החייל עבר אתמול סדרת נתוחים על ידי צוות רב תחומי מהחטיבה הכירורגית. לאחר מכן חזר להמשך טיפול במחלקה לטיפול נמרץ כללי כשהוא מורדם ומונשם. הבוקר, מצבו מוסיף להיות קשה”.

המשיכו להתפלל לרפואתו: בראל בן ניצה

א שִׁיר, לַמַּעֲלוֹת:

אֶשָּׂא עֵינַי, אֶל-הֶהָרִים– מֵאַיִן, יָבֹא עֶזְרִי.

ב עֶזְרִי, מֵעִם יְהוָה– עֹשֵׂה, שָׁמַיִם וָאָרֶץ.

ג אַל-יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ; אַל-יָנוּם, שֹׁמְרֶךָ.

ד הִנֵּה לֹא-יָנוּם, וְלֹא יִישָׁן– שׁוֹמֵר, יִשְׂרָאֵל.

ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ; יְהוָה צִלְּךָ, עַל-יַד יְמִינֶךָ.

ו יוֹמָם, הַשֶּׁמֶשׁ לֹא-יַכֶּכָּה; וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה.

ז יְהוָה, יִשְׁמָרְךָ מִכָּל-רָע: יִשְׁמֹר, אֶת-נַפְשֶׁךָ.

ח יְהוָה, יִשְׁמָר-צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ– מֵעַתָּה, וְעַד-עוֹלָם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן