המשטרה עצרה 11 חשודים בגניבה וסחר אוצרות טבע

מבצע רחב היקף בפריסה ארצית של שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל יחד עם רשות הטבע והגנים ורשות המיסים, הוביל למעצרם של 11 חשודים בגניבה וסחר של ערכי טבע מהים האדום מאילת למרכז הארץ ובעבירות על פקודת מס הכנסה בהיקפים משמעותיים.

חקירה סמויה שהתנהלה במרכז הבינה, אגף המודיעין והחקירות הארצי של מג”ב יחד עם רשות הטבע והגנים ויחידת יהלום ברשות המסים תוך הפעלת אמצעים מודיעינים וטכנולוגיים מתקדמים, הובילה לפעילות גלויה לפנות בוקר של לוחמי מג”ב מהחטיבה הטקטית וגורמי אכיפה נוספים במספר מוקדים ברחבי הארץ נגד גנבי וסוחרי אוצרות ים מהים האדום באילת.

באילת, עצרו הכוחות 6 חשודים מקומיים בגין החזקה של פוחלצים שלא על פי חוק של צב ודג שככל הנראה נלקחו מהים האדום, 4 רובי אוויר ורובי ‘איירסופט’ וסמים בתפזורת.

במושב באזור לכיש, נעצר חשוד בשנות ה-40 לחייו, בחיפוש בביתו נתפסו 2 אקווריומים גדולים ובתוכם ערכי טבע מוגנים מסוגים שונים. בנוסף נתפס בביתו פלסטיני שוהה בלתי חוקי וסכום כסף מזומן של כ-840,000 שקלים, כ-33 אלף דולר ו-6200 יורו.

ברמת גן, נעצר חשוד בשנות ה-50 לחייו ובביתו נתפסה מעבדת סמים מסוג קנאביס. בנוסף נעצרו חשודים מחיפה, טירת הכרמל ומושב נוגה.

סה”כ נעצרו כאמור 11 חשודים אשר הועברו לחקירה במשמר הגבול, רשות הטבע והגנים ורשות המיסים.

יתיר שמיר ראש חטיבת אכיפה רשות הטבע והגנים:״פקחי רשות הטבע והגנים פועלים ביבשה ובים לשם שמירה על חיות הבר וערכי הטבע המוגנים. שמירה על מפרץ אילת והערכים שבו הם מיעדיה המרכזיים של הרשות״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן