news08.net/ads.txt

השבוע השלישי של אירועי ‘שאון חורף’ בירושלים יוצא לדרך

הפסטיבל, שזוהי שנתו ה-13 בירושלים, יצא לדרך בשבוע שעבר ויתקיים בכל שבוע בימי שני.

פסטיבל החורף של ישראל – ‘שאון חורף’ 2024 ממשיך לשבוע השלישי, עם אירועי אומנות מפתיעים ויוצאי דופן שישאירו טעם של עוד, עד לשבוע הבא

האירועים יתקיימו ביום שני ה-26.2, החל מהשעה 20:00- והפעם ברחוב הלל (תחתון- כיכר החתולות) במרכז העיר ירושלים.

בין האירועים שיחכו לבאי ובאות הפסטיבל השבוע: wishcraft משאלות בע”מ מזמינים את כולם למפגש אינטראקטיבי להגשת משאלות בג’נט; סדנת שדרוג אופניים משאריות וחומרים ממוחזרים בפנימית; הרצאה עתידנית על מכונות, דמיון והמפגש הפילוסופי בניהם במרכז מאי; שיעור אזרחות מוזיקלי עם יובל מנדלסון במכון הצרפתי; מפגש בפודקאסט רחוב לייב עם עוברי אורח, לשיחה אחד על אחת על מצב ומשב הרוח, ועל מאין באתם ולאן אתם הולכים; ועוד המון אירועים, הרצאות וסדנאות לציבור הרחב. רשימת האירועים המלאה נמצאת באתר ‘שאון חורף’.

הפסטיבל, שזוהי שנתו ה-13 בירושלים, יצא לדרך בשבוע שעבר ויתקיים בכל שבוע בימי שני. האירועים מתקיימים במוקדים שונים במרכז העיר, עם עשרות אירועים מגוונים בהשתתפות מאות אמנים, מוזיקאים ויוצרים, שהפכו את הרחובות שלנו בבירה לבימה ענקית של אמנות, מוזיקה ואוכל טוב. כלל האירועים יתקיימו במתכונת שקטה. הפסטיבל יציין את המלחמה באמצעות אומנות ויצירה, ויכלול מיצגים אומנותיים שונים, המייצגים את השאיפה להחזרת כלל החטופים הביתה בהקדם.

תושבי ירושלים והמבקרים בה מוזמנים להגיע לאירועי השבוע השלישי לפסטיבל, וליהנות מהקסם, מהאומנות הייחודית ומההשראה שהוא מביא איתו לרחובות הבירה.

האירועים הבאים יחלו מהשעה 20:00 בימי שני – בתאריכים ובמיקומים הבאים:
• 26.02.24 ברחוב הלל (תחתון- כיכר החתולות).
• 04.03.24 ברחוב שץ-בצלאל.

מעיריית ירושלים נמסר:

“פסטיבל שאון חורף ממשיך בפעילויות, והעיר ירושלים נותנת מקום לתחושות הקהל הרחב מאז תחילת המלחמה, וזאת באמצעות קידום מיצגי אומנות ופעילויות תרבות, המבטאים תקווה להחזרת החטופים ולחזרתם בשלום של כלל כוחות הביטחון וההצלה מן המערכה.

אנו מזמינים את כלל תושבי העיר ואורחים מחוצה לה להגיע להופעות ולאירועים הייחודיים שיתקיימו במסגרת הפסטיבל, וליהנות מהחורף הירושלמי שמחמם את הלב”.

אירועי שאון חורף 2024 ורשימת המשתתפים מתעדכנים באתר ובדף הפייסבוק של הפסטיבל.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: גיתאי סילבר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן