news08.net/ads.txt

התפשטות ברמלה: מספר גני ילדים נחשפו לנגיף; “מקור ההדבקות הוא בעיקר בחגיגות ואירועים משפחתיים”

התפשטות הנגיף ברמלה: ראש העיר, מיכאל וידל, הודיע כי בימים האחרונים אותרו בעיר מספר חולים מאומתים לקורונה. אתמול בערב התקיים הערכת מצב עם כלל אורגני העירייה בנושא.  יצוין, כי מרבית החולים החדשים שאותרו שייכים לבית אבות גריאטרי פרטי 17 קשישים שפונו לבתי חולים מחוץ לעיר ו-7 אנשי צוות שאינם מתושבי העיר שזוכים לטיפול. יחד עם זאת, מספר גני ילדים אומתו עובדות לנגיף: גן העצמאות נכנס לבידוד עד למחר 2/7. גן חירות נכנס לבידוד עד ל13/7. וגן נור וגן תבל בגן חק”ל, נכנסו לבידוד עד ל7/7. הורי הילדים עודכנו בנושא.

מנתוני משרד הבריאות מתברר, כי מקור ההדבקות הוא בעיקר בחגיגות ואירועים משפחתיים. מיכאל וידל הוסיף: “אני פונה ומפציר בכם תושבים יקרים, אנא גלו אחריות והמשיכו להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, עטיית מסיכה, שמירה על היגיינה ושמירת מרחק. יחד ננצח את הקרונה! נמשיך לעדכן כאן ובאתר העירוני. בריאות טובה לכולם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן