news08.net/ads.txt

וסילי מקרית גת: מהרחוב לקמפיין אופנה

בשנים האחרונות וסילי אנדרייב שגדל בקרית גת התגלגל בין מזרן נטוש לספסל רחוב, עד שצלמת תל אביבית גילתה אותו. כעת, הוא מנסה להתרגל לחייו החדשים.

וסילי אנדרייב, בן 25 מתל אביב, כבר שנתיים הוא דר רחוב – אחד מהאנשים השקופים שחולפים על פניהם בדרך לעבודה או לבילוי. הוא נולד במולדובה, עלה לארץ בגיל שלוש וגדל בקריית גת. השנים עברו, וכמו רבים הוא התגלגל עד שנפצע בתאונת דרכים שהשביתה אותו ומנעה ממנו לעבוד – ושם הוא כבר הלך לאיבוד.

אז הגיעה מור שעל, שהייתה צלמת של פרויקטים שיווקיים בעלת אובססיה משונה לתיעוד חייהם של דרי הרחוב. היא יזמה את פרויקט דרי הרחוב באינסטגרם, צילמה אותם ושיתפה את הסיפורים שלהם. “בשנייה שראיתי את וסילי, הרגשתי שאני מסתכלת על מישהו שהוא נגוע במשהו אלוהי”, סיפרה. “מההתחלה התגובות היו מאוד חמות כלפיו, מתאהבים בו בשנייה”. משם, הדרך שלו לעבר הדוגמנות כבר נסללה.

לא מזמן, לראשונה מזה שנים וסילי יצא מהרחוב – הוא עבר לגור עם מור בדירה בגודל של פחות מ-20 מ”ר בתל אביב. הם ישנים באותה המיטה, אבל קשר רומנטי אין פה – כי מור מעדיפה בנות בכלל. “זה התחיל מזה שהייתה לו דירה לבד בשוק הכרמל והוא היה אמור להשיג עבודה בשביל לממן את החודשים הבאים אבל אז הגיע הסגר והוא נזרק שוב לרחוב”, סיפרה מור. “אמרתי שאני לא יכולה להרשות לעצמי שהוא יחזור לרחוב, בטח לא אחרי שהוא היה כבר חודש בדירה”.

 

בצילומים למותג ריפליי און ליין, לוסילי עדיין קשה שכל תשומת הלב מופנית אליו: “זה לא ממש נוח, לא כיף, אני מקווה שאני אתרגל”. עומרי, הסוכן החדש שלו, משקיף מהצד אבל יודע שיש עוד הרבה עבודה: “צריך לעשות את זה צעד אחר צעד, ניתן לו שנייה לעכל, נעביר אותו למצב חיוך”, אמר עומרי. “בראיון הבא הוא יגיד שמאוד כיף לו, אנחנו נעבוד על זה. הוא רק צריך לאכול, לגדול, להתאים את עצמו לחוקים החדשים של התעשייה, לשדר בריאות ויציבות, אבל הוא לגמרי במסלול המראה. המצלמה יושבת עליו. זה קצת יותר ממה שחשבנו, הוא לא רק בלונדיני עם סיפור, הוא כוכב”.

אבל המטרה היחידה שמחזיקה אותו בחיים – היא לראות את בנו בן החמש, אותו לא ראה במשך ארבע שנים. כאחד שגדל בלי אבא, וסילי רוצה להחזיר את הקשר עם בנו לחייו: “זה מה שהכי חסר לי”, סיפר וסילי, “בזכותו לא ויתרתי עד הסוף, בזכותו אני מוכן להתקדם ולהצליח בחיים. בלעדיו, במצב כזה גם מור לא הייתה מצליחה לשכנע אותי”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן