זהבה דמרי תכננה הפרשת חלה בביתה למען חתנה וחיילי צה”ל המשרתים בעזה – ונרצחה

באותו היום בשעות אחר הצהריים, לאחר שהשניים חזרו מקניות עבור הטקס, דקר אבוחצירה את המנוחה כשמונה פעמים בשתי סכינים שונות. לאחר מכן הותיר אבוחצירה את המנוחה מתבוססת בדמה, לקח את הטלפונים הניידים שלהם, נכנס לרכבה של המנוחה וברח מהמקום

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אשר אבוחצירה (58) מאילת, לאחר שדקר למוות את בת זוגו.

מכתב האישום שהגישה עו”ד ליאת לוי – סיגל מפרקליטות מחוז דרום (פלילי) עולה כי החל משנת 2017 אבוחצירה והמנוחה היו בני זוג ובתקופה הרבלנטית התגוררו ביחד. לאורך מערכת היחסים בין השניים נהג אבוחצירה באובססיביות כלפי המנוחה. בין היתר, נהג לעקוב אחריה, להתקשר אליה עשרות פעמים ביום לבדוק את מכשיר הנייד שלה באופן קבוע, ואף אסר עליה לצאת עם חברות.

בתאריך 9/11/23 תכננה המנוחה לערוך טקס “הפרשת חלה” בביתה למען חתנה וחיילי צה”ל המשרתים בעזה. לאור האמור ביקשה המנוחה מאבוחצירה כי במהלך הטקס, ישהה מחוץ לבית, כיוון שהטקס מיועד לנשים בלבד, אך הוא סרב והתעקש כי יישאר בחדרו בבית ולא יצא. באותו היום בשעות אחר הצהריים, לאחר שהשניים חזרו מקניות עבור הטקס, דקר אבוחצירה את המנוחה כשמונה פעמים בשתי סכינים שונות. לאחר מכן הותיר אבוחצירה את המנוחה מתבוססת בדמה, לקח את הטלפונים הניידים שלהם, נכנס לרכבה של המנוחה וברח מהמקום. במהלך מנוסתו חלף אבוחצירה על פני מחסום משטרה, ובהמשך לאחר מספר ק”מ התנגש בתמרור ונמלט רגלית מהרכב. כוחות משטרה שהגיעו אל המקום, איתרו את אבוחצירה על צלע הר. בזמן שהשוטרים דולקים אחריו, קפץ אבוחצירה מההר לכיוון הכביש ונעצר על -ידי כוחות שיטור, לאחר שנפצע כתוצאה מהקפיצה.

בשל מעשיו של אבוחצירה המנוחה הובלה לבית החולים “יוספסטל” באילת, שם הוחלט לאור חומרת מצבה להטיסה לבית החולים “סורוקה” בבאר שבע. במהלך הטיסה, חלה החמרה במצבה של המנוחה, המסוק חזר על עקבותיו לבית החולים “יוספטל”, שם נקבע מותה של המנוחה.

לאבוחצירה יוחסה עבירה של רצח.

בכתבה נפרדת שפורסמה אתמול בחדשות אפס שמונה דיווחנו כי ממשטרת ישראל נמסר:

משטרת מרחב אילת סיימה את חקירת רצח המנוחה זהבה דמרי, שאירע בחודש שעבר באילת, כתב אישום יוגש נגד החשוד בימים הקרובים חקירת רצח המנוחה זהבה דמרי , החלה בתאריך 9.11.23 עם קבלת דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל, אודות זעקות לעזרה של אישה מתוך ביתה באילת.

שוטרי מרחב אילת שהוזעקו לזירת האירוע, איתרו את המנוחה כשהיא שרועה על הריצפה כשבגופה פצעי דקירה. גורמי רפואה שהגיעו למקום, פינו את הקורבן (56, תושבת אילת) שהוגדרה במצב קשה, לקבלת טיפול רפואי ובהמשך נקבע מותה. באותה העת החל שוטרי מרחב אילת במצוד אחר החשוד (58, תושב אילת) אשר נמלט מהמקום. תוך זמן קצר הצליחו השוטרים להתחקות אחר צעדיו, ובתום מרדף משטרתי עצרו אותו בעת שניסה להימלט מהעיר בנסיעה בכביש 12 באמצעות רכבה של המנוחה.

לשם חקירת האירוע הוקם צוות חקירה מיוחד, שפעל ללא לאות באיסוף ממצאים וראיות, ועתר להארכת מעצרו של החשוד מעת לעת בבימ”ש השלום באילת, אשר, רק לאחרונה, התיר לפרסום את שמו.

פקד סאלבי אשמוז, מפקד צוות החקירה המיוחד: “מיד עם הקמת צוות החקירה, ולמשך יותר מחודש ימים, ניהלנו חקירה מורכבת שכללה שימוש במגוון פעולות חקירה ואמצעים, תוך גביית עדויות ממספר רב של עדים, כל זאת לעמוד במשימה שהוטלה עלינו – איסוף כלל הראיות לביסוס החשדות כנגד החשוד על מנת להעמידו לדין”.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/פלילי לחצו כאן

צילום: פייסבוק המנוחה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן