news08.net/ads.txt

זעקת מצוקה | הבעלים של ה- black night בקרית גת: “חבר’ה צעירים שרק התחילו את הדרך, והמדינה? פשוט בעטה בנו”

“זהו או שאתם מגיעים להרים אותנו או שהקורונה פשוט גמרה את העסק שלנו”. כך הודיע בלב כבד מתן, הבעלים של balck night בקרית גת, לאחר שהעסק שלו נפגע אנושות. לדבריו, המדינה אינה מסייעת כלכלית, ולאור כך הוא מבקש מהלקוחות שלו לחזור אל המקום לפני שיצטרך לנעול את הדלתות בלית ברירה. 

ה-black night (מבוך אימה) נפתח ע”י מתן עם שותף נוסף בהשקעה של אלפי שקלים, וכבר נחשב לאטרקציה הכי חמה בעיר הדרומית. במקום הושקע המון חשיבה יצירתית שללא ספק משנה את פניה של דרום הארץ ומכניסה לאיזור תרבות ופנאי. בנוסף המקום פועל על ידי מערכות סאונד, תאורה ורובוטיקה משוכללות ביותר על מנת להעביר חוויה בלתי מתפשרת של אדרנלין.

אך משבר הקורונה לא פסח על העסק של מתן, מאחר ובתקופה האחרונה, המקום נמצא על סף סגירה. “יהיה לנו קשה לקום אם לא יגיעו אלינו. נשארנו עם חובות עתק. אנחנו 2 חבר’ה  צעירים שרק התחילו את הדרך,והמדינה? פשוט בעטה בנו”. סיפר מתן. לדבריו, הוא נאלץ למכור את דבריו האישיים כדי להגשים את החלום כעצמאי יחד עם שותפו. כאמור, מפריצת הנגיף, העסק לא פועל ואינו מכניס כסף. “דורשים מאיתנו לשלם תשלומים, כשתשלום אחד זה הלוואה מבנאדם פרטי (אנחנו מקבלים איומים כל ימים ועל שמאל) אנשי מקצוע לוחצים עלינו. חלקם אפילו מאיימים לבוא לקחת את הציוד אם לא מצליח לגייס את הכסף. המדינה לא מכירה בנו, לא הגיע ולא יגיע לנו אגורה מכיוון שהעסק חדש ואין לו ביסוס של הכנסות, המשכיר שלנו מכין לנו תביעה על זה שלא שילמנו בתקופה הזאת, מה גם שניתקו לנו את החשמל ולא היה לנו איך לשלם. נתנו לנו ״חודש לחיות״ ואחריו אם לא נצליח נאלץ לסגור ולהישאר עם חובות של מעל 300 אלף שקל”.

 

מתן, שנשוי עם ילדה קטנה, אינו יודע איך הוא יסיים את החודש. משפחתו מנסה לגייס כסף ולעזור לו כלכלית אך העול כבד גם עליהם. “בעל הדירה שלי מאיים להוציא אותי מהבית עם הילדה. בקיצור, הסרט הכי רע שיכולתי לבקש. כשפתחתי את המבוך אימה לא דמיינתי שהחיים שלי יהפכו לסרט אימה אחד גדול”.

מתן פונה לכלל הלקוחות שלו: “פשוט תחייגו להזמין מקום ותגיעו עם חברים! אנחנו עומדים בכל ההנחיות של משרד הבריאות ושל התו הסגול . להזמנות : 0774509522, או הזמינו באתר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן