חברת המועצה בפנייה אישית לראש העיר לקיים מסיבות. מלול אישר וביקש מהתושבים להישמע להוראות ולא לצאת מהבתים

ביום חמישי האחרון (2/4) נהנו תושבי רחובות המדע, אחוזות הנשיא, שד חן, נווה אלון והשכונות סמוכות, מ”מסיבת מרפסות” שיזמה חברת המועצה איטל בציר אלשיך, לאחר שביצעה פנייה אישית לראש העיר.מלול בירך ואישר את בקשתה לקיום מסיבת המרפסות במשך 3 ימים רצופים, במטרה להעלות את המורל של התושבים, אך תוך בקשה מהתושבים להישאר בביתם ולהקפיד על הנהלים של משרד הבריאות.


 
בשכונות יעבור רכב בסגנון וינטאג’ עם מוזיקה טובה בוווליום גבוה שיגיע עד הקומות הגבוהות. כשעל עמדת הדי.גי מופקד לא אחר מאשר איש התקשורת – אלעד זהר שידאג להמשיך ולעשות שמח בשכונות.

לדברי בציר אלשיך: “ראשית, ברצוני להודות לראש העיר על היותו קשוב לצורכי הציבור בתקופה ועל ניהול העיר על כל מורכבותה בתקופה זו של משבר ולמנכל החברה העירונית – איציק עובדיה על סיוע בתפעול הארועים”.
אלשיך הוסיפה: “חשוב בעיניי, היום יותר מתמיד שאנו , חברי המועצה נתגייס ונפעל ביחד, בשיתוף פעולה לקידום יוזמות למען התושבים. לכן, כשפניתי ליניב מרקוביץ – סגן ראש העיר ורוני באום להצטרף אליי ליוזמה, שמחתי שהם נענו.
בסופו של דבר, משיתופי הפעולה ביננו יוצאים נשכרים כל תושבי העיר”.

היום (יום ראשון) ועד ליום שלישי הקרוב ה-7/4, תפגשו את חברי המועצה המשמשים כצוות: אלשיך, מרקוביץ ובאום לצד ליאור שוקרי, מנהל אגף האכיפה וצוותו, שילוו את הצוות לאורך המסלול של “מסיבת המרפסות”, תוך הקפדה ושמירה על הנהלים למען בריאות הציבור.

יום א’ – 5/4 הולנדית, כפר גבירול, קרית משה, רחובות הצעירה, שיכון סלע, רחובות החדשה, שעריים, מרמורק, אזורים.
יום ג’ – 7/4 רחבת היכל התרבות, שכונת שרונה , אושיות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן