בטקס חגיגי ומרגש שנערך לאחרונה, נחנך משכנה החדש של מכינת נחשון-להבים. האירוע התקיים במעמד ראש המועצה המקומית להבים, אלעד ארזי, מנהל המכינה דוד קופלד, מכובדים ותושבי היישוב שהגיעו לחלוק כבוד לצעירים הנמרצים.
חניכי המכינה צפויים לעבור שנה אינטנסיבית של עשייה, במסגרתה יכירו את מרחבי הנגב "דרך הרגליים" ויתנדבו באופן קבוצתי בקהילה. התכנית כוללת השתלבות ביוזמות חברתיות וקהילתיות בלהבים, תוך יצירת חיבור בלתי אמצעי עם התושבים.
הקהילה המקומית בלהבים קיבלה את חניכי המכינה בחיבוק רחב. תושבים רבים אף נרתמו לשמש כמשפחות מאמצות עבור החניכים, במטרה להעניק להם תחושת בית חמה לאורך תקופת לימודיהם ופעילותם ביישוב.

ראש המועצה המקומית להבים, אלעד ארזי, בירך על המהלך ואמר:
"פתיחת מכינה קדם צבאית בלהבים היא עוד צעד בהגשמת החזון הציוני בנגב. חניכי מכינת נחשון היקרים, אנו שמחים ונרגשים לקבל אתכם אלינו לקהילה. נפגוש אתכם ביוזמות הקהילתיות, בהשתלבות במערך הביטחון ובפרויקטים חברתיים נוספים. משפחות היישוב יפתחו את הבית והלב לאמץ אתכם, ולדאוג שתרגישו כאן הכי בבית. יחד, נפעל לחיזוק להבים והנגב כולו."
◼️ חדשות להבים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








