news08.net/ads.txt

קטי נאור תושבת העיר יבנה יועצת למציאת זוגיות והתמחות בסטיילינג לא חוסכת במילים וביקורת על הזוגיות המדוברת בפריים טיים ערוץ 13 האח הגדול, וגם הפעם מצליחה לסקרן את כולם!!

נתחיל מזה נשים יקרות ששווה לכן מאוד להכיר את גברת טליה עובדיה כן כן ממש לפתוח ולצפות בפרקים… הבחורה יודעת בדיוק איך עושים את זה. תגידו מה שתגידו, אבל אין סעיף בצ’ק ליסט שהיא לא תסמן עליו V. איך להיות האישה הזאת שכל הגברים רוצים אותה…?

1. ויזואליה -נתחיל מזה שהיא בחורה מטופחת מאוד ומשקיעה לא מעט בכלל במראה החיצוני שלה (לא אגיד מה דעתי על הרגלי האכילה שלה והאובססיה לאיפור ספורט ולבוש)
מה לעשות שבעולם האמיתי גברים נמשכים קודם כל למראה חיצוני.

2. אנרגיה נשית – טליה לא שוכחת להיות בוייב נעים וממגנט כל הזמן, מחייכת יודעת להיות מעניינת וגם להתעניין במי שיושב מולה,לא שוכחת להחמיא ולפרגן במינונים המדוייקים ביותר וכשזה מתאים גם יודעת להעניק מחוות קטנות.

3. לא ניתנת להשגה – המסתוריות זה הצד הכי חזק שלה,אפאחד לא יודע מה באמת היא מחפשת,מה עושה לה את זה ומה היא רוצה עכשיו,מחר או בכלל. האמת להגיד לכם היא גם לא כל כך יודעת. הסיבה העיקרית לכך היא שמדובר בבחורה שיודעת לשלב רגשות עם שכל והגיון.

הסיבה היותר גדולה לכך היא שטליה כמו נשים “שוות” אחרות סובלת מפחד מזוגיות.על זה ארחיב בהמשך. שימו לב: אופק בטוח שזה כבר שם ובדיוק ברגע השיא היא בורחת ואומרת שהוא ממש לא בכיוון. שחף שמע ממנה כבר עשרות פעמים הבטחות שווא,ועדיין ממתין למה שלא עתיד להתרחש. ואליאב המסכן שבדייט שני הופיע בפתח ביתה עם זר פרחים,ולא מסוגל לספר מה באמת קרה שם רק ציין “חברים זה לא בגידה, בטליה לא בוגדים” (היא לא הצליחה להתאהב) ולא אפאחד לא זכה להזדמנות אמיתית איתה למה? כי היא באמת פוחדת מזוגיות.

מה גורם לנו לפחד מזוגיות?

1. להתמסר באמת לזוגיות. לשחרר שליטה – לאפשר ללב להיפגע
2. פחד מאינטימיות
3. לצאת מאזור הנוחות
4. פחד מלאבד את העצמאות

ובמקרה של טליה הפחד הגדול ביותר זה לוותר על כל הכיף הזה שיש לה עכשיו.

ווליום מוגזם של ריגושים שלא נגמרים, פלרטוטים 24/7, בור ללא תחתית של צומי שיש מצב שהתמכרה אליו. ואפשר להבין אותה…. בכל זמן נתון יש סביבה גבר אחד שניים או יותר שמחכים להזדמנות. אז ברור לה שהיא יכולה להמשיך וליהנות מכל העולמות. וכשתבחר, החגיגה נגמרת סוגרים לה את השאלטר. ונגמר השואו שלה. זהו.

בקיצור חברים בהצלחה לגבר שיספק את כל מה שהבחורה הזאת צריכה.

אתחיל לכתוב את המדריך לתפעול – אולי אסיים בעוד עשור. הבנתם למה התכוונתי, היא מהממת ומחוזרת.

* אדייק ואגיד, שבהחלט יש לטליה דרך לעבור עד שתגיע לזוגיות בריאה ותקים בית. כי לגרום לגבר לרצות אותה היא בהחלט יודעת אבל כשהיא צריכה להמשיך משם לקשר אמיתי, לספק רגשות ועומק לקלף את השכבות מעליה שם היא נכשלת. וברור למה, היא לא רוצה להיפגע ולא מתאים לה לתת לאף גבר את המספריים שיוכל לגזור לה את הלב… אז היא שומרת חזק חזק. לא מתאים לה שהוא יגלה מהן נק’ התורפה שלה ואיפה היא מאבדת את הראש כן מתמסרת באמת. לא מתאים לה להיות זאת שאולי תתאהב באמת ותקבל פתאום דחייה מהצד השני. כי כשהעומק שמצופה ממנה לא יהיה עמוק מספיק, אולי היא כבר לא מעניינת כמו שזה נראה. ועם זה אנשים שמפחדים מזוגיות לא יודעים להתמודד. וגם טליה לא. הפחד הזה לקבל לא, ועוד אחרי שהתמסרתי והחלטתי ללכת על הזוגיות הזאת… הוא המשתק ביותר. ורק נשים חזקות ומלאות בטחון מסוגלות להתמודד במצב הזה. התנאי המרכזי בלייצר זוגיות טובה זה לא לפחד שהדברים יתפרקו לא לפחד מדחייה, לעמוד מול הפרטנר במלוא הבטחון שגם אם זה לא יצליח החיים ממשיכים. וזה יגיע לטליה כשתבמה את הבטחון העצמי שלה, מהפנים החוצה.
כשתתחיל להעריך את עצמה על מי שהיא, ולא על סמך מראה חיצוני ומידת המכנסיים. אורך השיער ודיוק האייליינר.

שורה תחתונה, תלמדו ממנה את מה שמקדם. כי בעיות יש אבל אם תחפשו אותן לא תתקדמו לשום מקום. אם תתבוננו כל מה שכן עובד לה** וגם תעשו את זה במינון כי יש שלב בחיים שאותה הרכבת שאת מחכה לה נוסעת, ומי שמחכה יעלה בסוף על אוטובוס לא ממוזג ויעמוד כל הדרך.

לסיכום בנות, רוצות מחזרים?
תלמדו מטליה.

בנוסף תלמדו לעצור ולזכור שלא מהמרים על העתיד בחסות ההתמכרות לריגושים וצריך לדעת מתי זה הגבול.

אגב, למי טליה כן מוכנה לתת צ’אנס?

למרגי 🤨

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן