news08.net/ads.txt

טענות מצד תושבי רחובות על חוסר אכיפה בפארקים הציבוריים: “צריכה לשבת בבית ואחרים חוגגים”

שכונת המדע-פארק3

“איזה מין סגר זה? למה אין אכיפה בפארקים? פארק היובל מלא בילדים” –  טענות רבות הועלו הערב (ראשון) מצד תושבי רחובות על כך שאין אכיפה נוקשה בעיר. לטענתם, הפארקים ובתי הכנסת פוקדים מאות אנשים והאכיפה אינה נראית לעין.

“מותר להתקהל בפארק אבל אסור לנסוע לבקר את ההורים, אחלה של סגר, פשוט נפלא אולי נזמין את ההורים לפארק. שם מותר להתקהל”, רשמה רונית תושבת העיר. בעקבות דבריה, תושבים נוספים ברחובות הזדהו וציינו מקרים של הפרת הנחיות סמוך למקום מגוריהם. “אני גרה בשכונת דניה, יש פה מלא בתי כנסת מלאים שאין אכיפה וגם ישיבות שפתוחות וגם גנים ובתי ספר. איכס, בושה שאני צריכה לשבת בבית ואחרים חוגגים”, זעמה דניאל.

גם איבגני מתאר את הפרת ההנחיות הבוטה. “מה שהולך בפארקים זה הפקרות. בגן הרפתקאות עשרות ילדים ומבוגרים ללא שום שמירה על הנחיות”.

תגובת עיריית רחובות: “עיריית רחובות מבצעת אכיפה בפארקים ברחבי העיר במשך כל ימות השבוע , לשמירה על הנחיות הזהירות, הן במסגרת פעילות יזומה והן לפי קריאות. במידה ותושבים עדים להפרת הנחיות, חשוב לפנות מיידית למוקד 106 על מנת שיזעיק את הפקחים למקום”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן