news08.net/ads.txt

נפתחה ההרשמה ל”תופסים כיוון”, המטרה: השתלבות בעולם התעסוקה

מיקוד תעסוקתי, ניסיון ורשת קשרים הם הכלים המאפשרים השתלבות מיטבית בעולם התעסוקה. תכנית “תופסים כיוון” למצוינות בקריירה עוזרת בחיזוק וטיפוח מצוינות מקצועית, הבאה לסייע לשילוב צעירים אקדמאים או הנדסאים תושבי העיר רחובות בתעסוקה בעלת אופק קידום במגזרים  השונים: העסקי, הציבורי ,השלישי, היזמי והאקדמי. ב”פלטפורמה” נערכים בימים אלה לפתיחתו של המחזור העשירי של תכנית “תופסים כיוון לתעסוקה”. התוכנית מיועדת להנדסאים, בוגרי תואר ראשון ובוגרי תואר שני, שמעוניינים לפתח מצוינות תעסוקתית, לנהל את הקריירה שלהם בחוכמה ולהשתלב בתעסוקה שהולמת את כישוריהם. התוכנית הפועלת ברחובות היא שיתוף פעולה של הפלטפורמה עם תוכנית “תופסים כיוון ” הארצית ועם עמותת שלדג. זהו המחזור העשירי, ועד כה זכתה התוכנית לכ-85% הצלחה בהשתלבות בתעסוקה איכותית למשתתפיה.

לדברי אורלי הלל, מנהלת הפלטפורמה: “תוכנית “תופסים כיוון” היא מתנה שהלוואי שאני הייתי מקבלת בעצמי, כאשר סיימתי את התואר. את הקריירה אנחנו צריכים לנהל ולפתח, אם אנחנו רוצים להגיע למיצוי יכולות. הסדנאות שהמשתתפים עוברים, ותהליך המנטורינג ע”י אנשים בכירים ומנוסים בתעסוקה, הם שעושים את ההבדל. בכל מחזור משתתפים רק 18 צעירים, אני מזמינה אתכם לקחת חלק, וגם אם לא תתקבלו למחזור הזה, אל תוותרו, נסו את המחזור הבא, זו מתנה שאתם הצעירים, חייבים לעצמכם”.

18 הצעירים שיתקבלו לתוכנית יקחו חלק בסדנאות ויקבלו ליווי אישי של מנטורים-מתנדבים בוגרי יחידת שלדג, המחזיקים במשרות מובילות במשק והם בעלי קשרים ונטוורקינג רחב. במסגרת התוכנית המשתתפים יקבלו סיוע באיתור מקומות עבודה ההולמים את השכלתם וכישוריהם, יקבלו כלים להשתלבות והצטיינות בעבודתם, ויהפכו לקבוצה של פורצי דרך שתסלול את הדרך עבורם ועבור צעירים אחרים מרחובות לעולם התעסוקה.

לדברי חבר המועצה ד”ר אסף אל-בר, מחזיק תיק צעירים ונוער מוסיף: “ככל שמתקדמים בקריירה ובתפקידים ניהוליים ומשמעותיים, נולדת ההבנה של החשיבות של תהליכי ליווי, יעוץ, מנטורינג והכוונה. אני מציע לכל צעיר וצעירה להירשם לתוכנית ומבקש להודות מקרב לב לצוות המופלא של הפלטפורמה על העבודה החשובה שהן עושות בתוכנית הזו ובכל התחום של פיתוח קריירה. כתושבי רחובות זכינו למתנה גדולה בתחום זה” .

ראש העיר, רחמים מלול הוסיף: “התואר חשוב ואנו תומכים בסטודנטים בדרך לשם – וגם אחריו. בוגרי תארים תושבי רחובות מוזמנים ליהנות מהתוכנית הזו, שממקדת אותם כבר עם תחילת הקריירה ופותחת להם דלת לעולם התעסוקה, תוך ליווי של בכירים ממגוון תחומים”.

שימו לב: בימים אלה נפתחה ההרשמה למחזור העשירי של התכנית. התוכנית עצמה תיפתח ב-15.10.2021.  תושבי רחובות עד גיל 35 בוגרי תואר אקדמי או הנדסאים מכל תחומי הלימוד מוזמנים להגיש מועמדות לתוכנית. להרשמה ופרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר הפלטפורמה www.haplatforma.org.il  או להתקשר להדס בטל’ 08-9314812.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן