news08.net/ads.txt

כנס שיתוף הציבור “חושבים סביבה” 2019 – כל התקצירים, כל הממצאים מהשולחנות העגולים

בסוף פברואר התקיים כנס שולחנות עגולים בנושא “חושבים סביבה”, במעמד ראש העירייה, מנכ”ל העירייה, מנהלי אגפים ומחלקות ועובדי אגף חזות העיר, ובהובלתו של סגן ראש העירייה ומחזיק תיק חזות העיר, עו”ד יניב מרקוביץ. לכנס הגיעו כ-250 תושבים פעילים ומעורבים במטרה להשמיע את קולם ולהשפיע על מדיניות העירייה בנושא. הכנס כלל דברי פתיחה מטעם הנהלת העיר, הצגת אגף “חזות העיר” לציבור ושיתוף בנוגע לתוכנית העבודה והיעדים לשנים הקרובות.

לאחר ההתכנסות המרכזית חולקו התושבים לחמישה שולחנות עבודה בנושאים שונים במטרה לזקק בערב אחד תובנות ורעיונות לפרויקטים ומשימות מרכזיות, אשר יוכלו להשתלב בתהליכי העבודה של העירייה בתחום הסביבה וחזות העיר. הממצאים שהוצגו בדוח זה עברו סינון ומיקוד יחד עם התושבים במסגרת הדיון בשולחנות העגולים.

שולחן מספר 1 אלמנטים סביבתיים במרחב שולחן מספר 2 הצעות ייעול ושיפור למערך הטיפול בחזות העיר. שולחן מספר 3 יוזמות סביבתיות חדשנות. שולחן מספר 4 חינוך והסברה סביבתית ושולחן מספר 5 רעיונות, מיזמים ופרויקטים להשבת אנרגיות מבוזבזות.

תובנה מרכזית, חוצת שולחנות, היא תושבים שהגיעו לכנס במטרה להציף תלונות, לשתף ולפרוק מתח והתקשו להתחבר ולהתמקד בתמה המרכזית בה עסק כל שולחן ושולחן. לראייתם יש לעירייה עוד עבודה רבה בכדי לשפר את חזות העיר ולייצר סביבת מגורים טובה וסביבתית. נושא מרכזי אשר עלה בכל השולחנות הוא הצורך להוביל שינוי תכנוני, לטפל בבעיות התחזוקה השוטפת ולשפר את הממשק בין התושבים למרחב העירוני, שבעת הזאת רחוק מלהניח את דעתם. עם זאת, לאחר התלונות הראשוניות, עלו תובנות ופתרונות יצירתיים ואיכותיים מצד התושבים, ומתוך הבנה שיש עם מי לדבר בעירייה וניתן להשפיע.

עו”ד יניב מרקוביץ’ אמר: “כפי שהתחייבנו, צירפתי לעיונם של המשתתפים בכנס את סיכום הכנס, אשר משקף את הנושאים המרכזיים שעלו בשולחנות הדיונים. אנו פועלים בימים אלה ליישום חלק מההמלצות בטווח הקרוב, ולשילוב המלצות נוספות בתוכנית לטווח הארוך שאנו מכינים בנושא חזות העיר, ניקיון ואיכות הסביבה בעיר. אמשיך לשמור על קשר עם התושבים שכן מעורבותם חשובה ביותר להתפתחות העיר”.

להלן הממצאים משולחן מספר 1 – אלמנטים סביבתיים במרחב הציבורי

להלן הממצאים משולחן מספר 2 – הצעות ייעול ושיפור למערך הטיפול בחזות העיר

להלן הממצאים משולחן מספר 3 – יוזמות סביבתיות חדשניות

להלן הממצאים  משולחן מספר 4 – חינוך והסברה סביבתית

להלן הממצאים משולחן מספר 5 – רעיונות, מיזמים ופרויקטים להשבת אנרגיות מבוזבזות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן