news08.net/ads.txt

לא שורדים | בעלי עסק בקרית גת קרסו כלכלית: “רוצה לגדל את הילדה שלי בכבוד”

העסקים שנאבקים לא לטבוע: מבוך האימה בקרית גת נחשב לההיילייטס בקרב התושבים. כשהקורונה פקדה במרץ אשתקד, בעלי העסק מתן ועידן נכנסו לחובות מאחר והם נחשבים עסק חדש ובכך אינם זכאים לקבל סיוע כלכלי. שניהם עשו הכל כדי לא לפשוט את הרגל, אבל היום הזה הגיע: “תעזרו לנו לצאת מהמצב הזה”.
מתן ועידן השקיעו את כל כספם בסוף שנת 2019 כדי לפתוח את מבוך האימה הראשון בקרית גת. “כמעט ולא היה ניתן לתפוס מקום מרוב שבאו כל כך הרבה, וידענו לשמר את זה לאורך כל התקופה. אבל כבר במרץ הגיעה אלינו הקורונה המדוברת”, מדגיש מתן שקרס בתקופת הקורונה. “ב-15.3.20 סגרנו דלתות במחשבה שאנחנו הולכים לפתוח עוד תקופה קצרה, תקופה שתעבור. אבל זה לא בדיוק היה ככה! מתחילת הקורונה ועד היום דלתות המקום נסגרו, התחילו לחזור התשלומים, מגיעים חשבונות, חשמל, מים, ארנונה, ואין איך לשלם”.
החובות הצטברו וכך גם האיומים על התשלומים החלו להגיע. “בעל הבית מגלה חוסר הבנה מוחלט ומתעלם מכל מה שמסביב, מפקיד את הצ’קים ללא כל מחשבה שאנחנו לא פעילים. ספקים שלוחצים כי גם הם נקלעו למצב”.
מתן בן ה-29 ניסה להתעשת ופתח פיצרייה בשם “שרהלה” שלא הצליחה להניב לו את הכסף הדרוש כדי למחוק את החובות שהצטברו. בעקבות כך, בחודשים האחרונים השותפים מצאו את עצמם עם חובות למעלה מ-200 אלף ש”ח. “יום שישי האחרון ממש התפרקנו בבכי החלטנו שלא עוד, אנחנו לא מתביישים להוריד את הראש ולבקש עזרה! אנחנו במצוקה כלכלית ונפשית גדולה מאוד”.
השותפים החליטו להרים את הראש מעל המים ולזעוק את הזעקה האחרונה. “תעזרו לנו לצאת מהמצב הזה, אני רוצה לגדל את הילדה שלי בכבוד ולא בבושת פנים. כל עזרה תתקבל בברכה. אין לנו בעיה אפילו להחזיר לכל אחד ואחת כל שקל מרגע שיתאפשר”.
להעברה בביט\פייבוקס:
055-2846938
להעברה בנקאית:
בנק: הפועלים (12)
סניף: 645
מספר חשבון: 665258

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן