news08.net/ads.txt

לוד: כך הוחלט להנציח את זכרה של מנהלת המחלקה הווטרינרית, אור רז ז”ל

במלאת שנה לפטירתה של ד”ר אור רז ז”ל, מנהלת המחלקה הווטרינרית של עיריית לוד במשך 21 שנה, עיריית לוד  הנציחו את זכרה בטקס קריאת הכלבייה העירונית “אור לוד” על שמה, בהשתתפות בני משפחתה, חבריה ומוקירי זכרה, שבאו לחלוק כבוד על פעילותה הענפה.
ראש העיר, יאיר רביבו שלקח חלק בטקס אמר: “אור כשמה כן היא, הקרינה אור על הסביבה, הייתה מלאת אהבה להולכים על שניים – בני האדם, ולהולכים על 4 – בעלי החיים. כולה היה חום ואהבה, ואין יותר מתאים מיום לאחר ט’ באב, לקרוא את הכלבייה על שמה, בה העניקה כל חייה אהבת חינם אין סופית. אהבתה לבעלי חיים, הביאה להקמתה בלוד של אחת הכלביות הגדולות, הטובות והמקצועיות בישראל, שזכתה פעמיים לתעודת הוקרה בכנסת ישראל. הכלבייה העירונית הייתה מפעל חייה, והיא הפכה בזכותה למותג ארצי ואולי בינלאומי ביחס לבעל חיים”.
אור נפטרה בגיל 59, והשאירה אחריה מורשת אדירה, ובעיקר שם טוב שניקח לשנים רבות, ולכן בעירייה הוחלט להנציח את שמה. “זוהי דרכנו לזכור לעד באהבה רבה את אור היקרה שלנו, להוקיר תודה והערכה על פועלה המבורך ועל המורשת המבורכת שהותירה לנו”, סיכם רביבו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן