news08.net/ads.txt

מונעים התפרצות נוספת: בתי האבות בקרית גת התחסנו נגד הקורונה

מגן דוד אדום מדווח כי מחר (ג’) יחל את סבב החיסונים השני בכל מוסדות הדיור המוגן ובתי האבות ברחבי הארץ במסגרת תוכנית ‘מגן אבות ואמהות’ של משרד הבריאות. בכך, בעוד כ- 10 ימים, תהפוך ישראל למדינה הראשונה בעולם אשר תחסן באופן מקיף את כלל אוכלוסיית הגיל השלישי בדיור המוגן ובבתי האבות.

את החיסון השני יקבלו כאמור כלל הדיירים והעובדים במוסדות לגיל השלישי ברחבי הארץ. מבצע חיסוני הקורונה לגיל השלישי בבתי אבות ודיור מוגן החל לפני כשבועיים וביום חמישי האחרון הגיע לסיומו של סבב החיסון הראשון, לאחר מתן החיסון לכ-150,000 דיירי ועובדי הדיור המוגן ובתי האבות בישראל.

צוותי מד”א בעלי ניסיון רב עם אוכלוסיית הגיל השלישי עברו כחלק מתוכנית “מגן אבות ואימהות” של משרד הבריאות הכשרה מיוחדת לקראת מתן החיסונים וביצעו אותם באופן איכותי, מהיר ומקצועי ביותר.

מנכ”ל מד”א, אלי בין: “דיירי הדיור המוגן ובתי האבות – ההורים, הסבים והסבתות היקרים של כולנו צפויים בקרוב מאוד, לאחר שנה מבודדת ומסוגרת – לשוב לשגרה ולהנאות החיים, לפגוש את הנכדים ולצאת בחזרה אל הפעילויות והעיסוקים השגרתיים. זהו יום חשוב שבו בני הגיל השלישי, עושים את הצעד השני והאחרון בדרך להיות מחוסנים ומוגנים. מגן דוד אדום, כארגון ההצלה הלאומי של ישראל, ימשיך לעמוד בחזית המאבק למניעת התפשטות נגיף הקורונה ויעמוד בכל משימה לאומית שתוטל עליו במסירות, במקצועיות ובמהירות.”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן