news08.net/ads.txt

לפנות בוקר: רעידת אדמה הורגשה באילת – זו הפעם ה2 בחצי שנה

בשעה ארבע וחצי לפנות בוקר (שלישי) הורגשה רעידת אדמה בסולם 3.8 באילת. גולשים שפנו למערכת חדשות 08 דיווחו על הרעידה שהורגשה היטב בבתים רבים. “הבית שלי רעד בעוצמה שגרמה לכוסות ובקבוקים לנגן”. אחרים ציינו שאחזה בהם תחושת פחד “כל הבית רעד” ציין תושב נוסף, “הייתה רעידה מטורפת” הוסיפה תושבת אחרת.

המכון הגאולוגי בישראל אישר כי אכן התרחשה רעידת אדמה בעוצמה 3.8, במרחק של 19 ק”מ צפון-מזרחית לעיר.

**

יצוין כי אירוע דומה התרחש ב-16 ביוני כאשר ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי קיבל שיחת טלפון בטענה כי התרחשה רעידת אדמה בעיר בסולם 5.2.

ראש העיר בדק עם המחלקות השונות לפשר השמועות – ואמר: “לא הרגשתי, לא ראיתי, בדקתי עם כל הסובבים – גם הם לא חשו בדבר כזה, אבל נבדוק”.

דקות ספורות אחר כך אגף סיסמולוגיה במכון הגיאולוגי הודיע: “ביום שלישי 16.06.20 בשעה 17:30 לפי שעון ישראל, התרחשה רעידת אדמה במגניטודה 5.2 ,במרחק של 222 ק”מ דרומית מערבית לאילת”.

תושבי אילת המעוניינים לקבל עדכונים וחדשות – אודות אילת לפני כולם, מוזמנים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ. ההצטרפות הינה חינמית – בלחיצה כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן