לפני זמן קצר: פיגוע באלעד, 3 נרצחו; המחבל/ים טרם נתפסו

שלושה נרצחים לפני זמן קצר (חמישי) בפיגוע שהתרחש באלעד, כנראה בשתי זירות כיכר אבן גבירול ובפארק על ידי שני מחבלים. ככל שידוע שלושה פגועים באורח קשה – בן 60 עם פצעי ירי, בן 35 ובן 40 עם חבלות גרזן. 

ממד”א נמסר כי בשעה 20:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירקון על פצוע מאירוע אלימות באלעד. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים במקום טיפול רפואי לגבר כבן 40 במצב קשה מחוסר הכרה עם פציעה חודרת.. אלי בין מנכ”ל מד”א דיווח על 3 נרצחים בארוע. ככל שידוע המחבלים טרם נוטרלו.

משה סעדון ראש סניף איחוד הצלה באלעד דיווח מהזירה: “למרבה הצער נקבע מותו של אחד הפצועים עליו ביצענו פעולות החייאה. כמו כן הענקנו סיוע בזירה לשני פצועים באורח אנוש, לשלושה נפגעים באורח קשה, לפצוע נוסף בינוני עד קשה, ולמספר נפגעים קל”. צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה מעניקים סיוע למספר נפגעי חרדה. בהנחית ראש סניף איחוד הצלה באלעד יצאו כעת החובשים לסריקות ברחבי הפארק והרחובות הסמוכים בכדי לשלול הימצאות נפגעים נוספים.

ממשטרת ישראל נמסר: “בהמשך לאירוע חשד לפח”ע, ככל הנראה ישנם מס’ מוקדים באמפי פארק אלעד. למקום הוקפצו כוחות משטרה מכלל תחנות מחוז מרכז. בשלב זה נפרסו מחסומים לאורך הצירים, תוך סריקות בביוע מסוק משטרה אחר רכב שככהנ נצפה נמלט מהמקום”.

נמשיך לעדכן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן