news08.net/ads.txt

לראשונה במועצה האזורית באר טוביה: מבצע חיסונים מפני קורונה

המועצה האזורית באר טוביה תקיים היום (חמישי) לראשונה מבצע חיסונים מפני קורונה לבני הגיל השלישי. מבצע ההתחסנות המיוחד מפני קורונה יתקיים במועדון הוותיקים בנאות אחווה שבמושב אחווה.

מאז החל מבצע החיסונים, נאלצו תושבי המועצה להרחיק לערים אחרות, כמו רחובות, אשדוד וראשון לציון על מנת לקבל את מנת החיסון הראשונה – כאשר המועצה אף העמידה לרשותם של תושבים שירות הסעה פרטי, בהתנדבות, על מנת להביאם אל היעד ולהחזירם לביתם.

ראש המועצה, קובי אביבי, שהתחסן אף הוא בעיר אחרת – באשדוד – ראה צורך בסיסי להביא את מערך החיסונים גם אל שטחה המוניציפלי של המועצה. בעקבות כך, פנה לאחרונה אל מפקד מחוז דרום בפיקוד העורף, אל”מ שגיא ברוך ודרש לסייע בהבאת עמדות חיסונים למועצה. ההחלטה על כך התקבלה בימים האחרונים ותושבי המועצה, בני 60 ומעלה, נדרשו למלא פרטים אישיים בטופס מקוון על מנת להירשם לשעה המיועדת שבו יוכלו להגיע ולקבל את החיסון.

ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי: “אני שמח שפיקוד העורף ומשרד הבריאות ראו עין בעין את הצורך של המועצה להציב בה עמדות לחיסון מפני הקורונה. אני מודה לפיקוד העורף, למשרד הבריאות, לצוותי מד”א ולעובדי המועצה על ההתגייסות לטובת קיומו של יום החיסונים. רגע לפני הסגר השלישי, אנו ממשיכים במאמצים להורדת התחלואה והקפדה על כל הכללים. אני מאחל בריאות טובה לכולם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן