news08.net/ads.txt

מאוחדת הקימה מתחם ענק לחיסונים נגד נגיף הקורונה – ברחובות

קופת החולים מאוחדת נערכה להמשך המבצע הלאומי למתן חיסונים נגד נגיף הקורונה – והכפילה את מספר עמדות החיסון במתחם ענק שהוקם במתנ”ס חוויות שווייץ ב’רחובות החדשה’, שעיריית רחובות העמידה לרשותה לטובת תושבי רחובות מבוטחי הקופה.

מאוחדת מסיימת היום (שני) את היערכותה לחלק השני של המבצע הלאומי למתן חיסונים נגד נגיף הקורונה עם הקמת מתחם ענק במתנ”ס חוויות שווייץ בשכונת ‘רחובות החדשה’. מדובר במתחם עירוני שהעירייה העמידה לרשות מאוחדת, לטובת תושבי רחובות מבוטחי הקופה. כזכור, החלק הראשון של המבצע, התבצע בהצלחה במרפאת מאוחדת בבנימין 4 בה חוסנו כ-11 אלף מבוטחים, 74% מהם בני 60 ומעלה.

במתחם החדש הוכפלו עמדות החיסון ל-12 סך הכל, והוא יחל לפעול ביום שלישי מהשעה 16:00 אחר הצהריים, על פי הנחיות משרד הבריאות. הפעילות במתחם תיערך מידי יום מ-8 בבוקר ועד 22:00 בערב (א’-ה’), ברציפות. ביום שישי יפעל המתחם מ-8 בבוקר ועד 14:00 בצהריים.

לדברי מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב, “מאוחדת מתאימה את עצמה למבצע הלאומי נגד נגיף הקורונה, ולפיכך הגדלנו את מספר עמדות החיסון ובהתאמה את הצוותים הרפואיים לביצוע החלק השני של החיסונים בצורה המיטבית. פתחנו מתחמי ענק בכל רחבי המחוז לרווחת עשרות אלפי מבוטחי מאוחדת שכבר התחסנו, בכדי לתת בו זמנית את המנה השנייה של החיסון ליותר ויותר מבוטחים. אנו מאמינים כי ככל שנחסן יותר, נסייע לצמצום התחלואה. רק ביחד ננצח את המגפה שנכפתה עלינו”.

מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב עם רויטל תורג’מן, מנהלת הסיעוד המחוזית (צילום: יח”צ מאוחדת)

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול: ״לאור ההצלחה של מתחם החיסונים העירוני בקרית משה, פעלנו לפתיחת מתחם עירוני נוסף לטובת תושבי רחובות. אני קורא לתושבי העיר מבוטחי הקופה להגיע ולהתחסן במתחם המרווח שהעמדנו לטובת העניין. רק ביחד ננצח את הקורונה ברחובות ״.

לדברי אורי אטון, מנהל מרחב יהודה חוף במחוז דרום במאוחדת: “אנו מתרגשים לקראת השלב השני של מבצע החיסונים הגדול ובו נבצע את החיסון השני לאלפי מבוטחי מאוחדת ברחובות והסביבה. הצלחנו – למרות מגבלות הזמן – להרחיב את המענה לחיסונים ולהכפיל את מספר העמדות לחיסון, לרווחת מבוטחינו. אציין כי לכל לקוחות מאוחדת שהתחסנו במרפאות מאוחדת – שמורה מנת החיסון השנייה במרפאה בה התחסנו או במתחם אליו זומנו כדי לקבל את החיסון השני”.

אטון הוסיף: “אנו מקיימים כל העת קשר רציף והדוק עם עיריית רחובות וקברניטיה. אני מבקש להודות לראש העיר רחמים מלול, מנכ”ל העיריה דורון מילברג ולמנהל האגף המוניציפאלי בעיריית רחובות, צביקה מדהלה – אשר נרתמו לסייע באיתור מתחם ראוי, גדול, נוח ונגיש, לרווחת תושבי העיר המבוטחים במאוחדת”.

ממאוחדת נמסר עוד, כי החל ממחר ייערך שלב החיסון השני לאלו שקיבלו את החיסון הראשון ובימים הקרובים יחוסנו צוותי ההוראה ובני 55-60. מאוחדת תעדכן את כלל מבוטחיה בערוצי התקשורת השונים ותפתח את האפשרות לזמן תורים חדשים באופן ידידותי, נוח וקל באמצעות האפליקציה, באתר ובמוקד 3833*.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן