news08.net/ads.txt

מביך!!! מרבית תושבי אילת לא יצאו להצביע בבחירות לראש העיר הבא

עד כמה הבחירות המוניציפליות המיוחדות לא מעניינות את תושבי העיר אילת, מעיד הנתון הבא: על פי משרד הפנים, עם סגירת הקלפיות ביום הבחירות, הערב (שלישי) בשעה 22:00, יצאו להצביע רק כ-25% מכלל התושבים, בעלי זכות ההצבעה, מתוך 55,064 בעלי זכות בחירה, מימשו את זכותם להצביע, הצביעו ברגליים ויצאו לקלפיות כדי לבחור את ראש העיר לשנתיים הבאות. נכון לשעה 21:00, שעה לפני סגירת הקלפיות הצביעו ר 23.23% (שהם 12,516 בעלי זכות הצבעה).

עדכון משרד הפנים, השעה 23:30 ● ספירת הקולות נמשכת ועם סיומה תופץ הודעה עם תוצאות הבחירות. אחוז ההצבעה הסופי עומד על  25.79% – שהם 13,893 בעלי זכות הצבעה מתוך 53,869 בעלי זכות הבחירה.

אגב, בשעה 20:00 הסתיימה ההצבעה בקלפיות הייעודיות לקורונה בה הצביעו מאומתים ומבודדים. בקלפי המבודדים הצביעו 14 מתוך 201 מבודדים בעלי זכות הצבעה, בקלפי המאומתים הצביעו 12 מתוך 150 מאומתים בעלי זכות הצבעה.

“הבחירות כאן לא מעניינות אף אחד, הציבור מאס בפוליטיקאים ועסקנים”, סיפרו תושבים לחדשות 08. “רוב הקלפיות היו שוממות לאורך היום. הייתה התעוררות רק לקראת הערב אבל בשורה התחתונה אחוז המצביעים זו בושה למתמודדים, לפוליטיקה, לדמוקרטיה ולעיר אילת כולה ומצד שני זה רק מראה שהציבור כבר לא מאמין למה שמוכרים לו. התושבים מתמודדים עם השלכות הקורונה והשנתיים האחרונות, הפוליטיקה פשוט לא מעניינת אותם”.

ובכן, מי יהיה ראש העיר הבא? האם אלי לנקרי ימשיך בכסא בו ישב בחודשים מאז עזב מאיר יצחק הלוי לטובת הכנסת או שמא יהיה זה אקס ראש העיר גבי קדוש, איש העסקים יעקב קיסוס או אשת החינוך הדס מילוא? ההערכה היא כי כבר מחר נדע את התשובה ואנחנו, כאן בחדשות 08 – נמשיך לעדכן אתכם בעת שיתקבלו התוצאות ממשרד הפנים.. בינתיים, לכו לישון, אנו בטוחים שהתוצאות לא באמת מדירות שינה מעינכם…

גלריה מהיום שהיה…

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן