news08.net/ads.txt

מבצע החיסונים במועצה האזורית באר טוביה הוכתר בהצלחה: מאות תושבים וותיקים התחסנו נגד נגיף הקורונה

כ-430 תושבים וותיקים במועצה האזורית באר טוביה התחסנו היום במסגרת מבצע החיסונים שהתקיים לראשונה במועצה. במועצה האזורית באר טוביה התקיים מבצע החיסונים המיוחד נגד נגיף הקורונה במועדון הוותיקים בנאות אחווה שבמושב אחווה.

מאז החל מבצע החיסונים בישראל, נאלצו תושבי המועצה להרחיק לערים אחרות, כמו רחובות, אשדוד וראשון לציון על מנת לקבל את מנת החיסון הראשונה. על מנת לסייע לוותיקים, המועצה אף העמידה לרשותם שירות הסעה פרטי, בהתנדבות, על מנת להביאם אל מוקד ההתחסנות ולהשיבם אל ביתם.

ראש המועצה, קובי אביבי, ראה שיש צורך בסיסי לקיים את מערך החיסונים גם בשטחה המוניציפלי של המועצה, קרוב לביתם של התושבים. בעקבות מאמצים רבים מצד ראש המועצה, לרבות פניה לפיקוד העורף ולמשרד הבריאות, התקבלה לפני מספר ימים ההחלטה כי מבצע החיסונים אכן יתקיים במועצה. תושבים בני 60 ומעלה ומי שמוגדר בקבוצת הסיכון התבקשו למלא טופס מקוון וכך נקבע זימון התורים בצורה מסודרת ויעילה.

“לשמחתנו, הצלחנו לחסן כ-430 תושבים ובמהלך ביקורי במקום התרגשתי מאוד לראות את הסדר והארגון של היום החשוב הזה”, אמר אביבי. “ברצוני להודות למד”א: חיים קרדי – מנהל מרחב לכיש ולכל הצוות המקצועי שלו, לאל”מ שגיא ברוך – מפקד מחוז דרום בפיקוד העורף, סרן גיא פלד וחיילי פיקוד העורף על פועלם. אני מודה לתושבי המועצה שהגיעו, שמרו על ההנחיות וגילו סבלנות. תודה גם לשמעון כץ, נציג אחווה במליאה ולדודו כהן יו״ר הוועד המקומי על הסיוע. ברצוני להביע את הערכתי לעובדי המועצה המסורים: תמר ממן, הילה וינברגר, עדן תורגמן, מירי ליבריידר, דרור אבוקסיס, קובי כהן, נירית ברזני, אושרית עזגד ומעיין אסולין על ההיערכות הלוגיסטית והביצוע המושלם. אני מאחל בריאות לכל קהילת באר טוביה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן