מה עשו חיים ביבס, ליאת שוחט, בני ביטון וצביקה ברוט במוקד הלאומי של מד”א?

מפגש משמעותי בו שמעו ראשי הערים על מוכנות הארגון בעת חירום ועל פעילות הארגון החל מרגעיה הראשונים של המלחמה, ערכו סיור מקיף במוקד החירום 101 של מד”א, התרשמו מהמערכות הטכנולוגיות וגילו התעניינות במיפוי מכשירי המפעם המופיעים על מסכי המוקד בשטחי הרשויות

יו”ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות חיים ביבס, ראש עיריית אור יהודה ליאת שוחט, ראש עיריית דימונה בני ביטון, ראש עיריית בת ים צביקה ברוט וראש המועצה המקומית כסרא סמיע יאסר ג’דבאן ביקרו במוקד הלאומי של מגן דוד אדום בקרית אונו ופגשו את מנכ”ל מד”א אלי בין, בכירי הארגון ואת צוותי מד”א שהיו בשטח בימים הראשונים של מלחמת “חרבות ברזל”.

הם שמעו על מוכנות הארגון בעת חירום ועל פעילות הארגון החל מרגעיה הראשונים של המלחמה, ערכו סיור מקיף במוקד החירום 101 של מד”א, התרשמו מהמערכות הטכנולוגיות וגילו התעניינות במיפוי מכשירי המפעם המופיעים על מסכי המוקד בשטחי הרשויות. בנוסף, הם שמעו את סיפורם של החובשים והפראמדיקים תושבי העוטף ושדרות שהעניקו טיפול רפואי תחת אש וירי חי ברגעיה הראשונים של הלחימה, לצד סיפורי גבורה אודות כוחות מד”א שהקריבו את חייהם בעת שהגישו עזרה רפואית.

יו”ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות, חיים ביבס: ״בסיור שקיימתי הבוקר יחד עם מספר ראשי רשויות במוקד ההפעלה הארצי של מד״א, קיבלנו סקירה מקיפה על העשייה הענפה בשגרה ונחשפנו לגבורה ולהצלת החיים שביצעו עובדי ומתנדבי מד״א באירועי ה 7 באוקטובר. סיכמנו על הקמת צוות  עבודה משותף של השלטון המקומי ומד״א כדי לבחון את הידוק שיתוף הפעולה ובניית ממשקי עבודה בשגרה שיוכלו לתת מענים בחירום. אני רוצה להודות למנכ״ל מד״א, אלי בין, ולכל צוות ההנהלה על העשייה החשובה והמשמעותית שלהם למען אזרחי מדינת ישראל”.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, ציינה: “אני מצדיעה לחובשים ולפראמדיקים של מד”א – שהוכיחו שיש לכולנו על מי לסמוך! התרשמתי מהפעילות המשמעותית שמתבצעת במד”א והחתירה המתמדת להעניק את הטיפול והשירות הטוב ביותר לאזרחים. חשוב לחזק את שיתופי הפעולה שמתקיימים כיום בין הרשויות למד”א כי רק כך נוכל לספק מענה טוב יותר לתושבים”.

מנכ”ל מד”א, אלי בין: “שיתוף הפעולה של מגן דוד אדום עם מרכז השלטון המקומי והרשויות ברחבי הארץ תורמת רבות להצלת חייהם של התושבים. במסגרת פרוייקט ״מגן״, בימים אלו אנחנו פועלים יחד עם הרשויות המקומיות כדי להכשיר כיתות כוננות בביצוע פעילויות רפואיות מצילות חיים. אני מודה לחיים ביבס, יו”ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות ולראשי העיריות ליאת שוחט, בני ביטון, צביקה ברוט ויאסר ג׳דבאן שהגיעו לכאן היום כדי לראות ולשמוע את הפעילות של הצוותים. אנחנו במד”א נמשיך את שיתוף הפעולה הפורה ונפעל ביעילות ובמקצועיות כדי להעניק ביטחון רפואי בכל אחת ואחת מן הרשויות במדינת ישראל”.

במהלך המפגש הציע ראש עיריית דימונה בני ביטון למנכ״ל מד״א אלי בין לשלב את מד״א דימונה במרכז ההפעלה החדש בדימונה ויחד להקים מוקד פעולה משותף לשניים. בין התרשם מההצעה וביקש מהצוות המקצועי של מד״א לבחון אותה ברוח חיובית. בין אף הנחה את מד״א להעביר לרשות אגף הביטחון העירוני בדימונה רכבים מיוחדים מזוודים עם מיטב הציוד על מנת שישמשו אותם בפעילותם השוטפת. מאחר ומד״א מתכוונת להעביר כ-200 רכבים מסוג זה לכ-200 רשויות מקומיות, הציע ביטון לבין כי בשלב הראשון יועברו הרכבים ליישובים בדרום ובצפון ובהתאם להצלחה גם ליתר חלקי הארץ. יובהר כי הדלק ושאר הוצאות התפעול של הרכבים ימומנו על ידי הרשויות המקומיות ולא על ידי מד״א. ביטון הביע את אמונתו ותקוותו כי כבר במהלך החודש הקרוב ייהנו מספר יישובים מרכבים אלו ולא שכח להודות למד״א ולמנכ״לו על שיתופי הפעולה עם השלטון המקומי.

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן