news08.net/ads.txt

מחזקים את העסקים ברחובות: מרתון סדנאות מקוון נוסף ללא עלות לטובת בעלי העסקים המקומיים

בחודשים האחרונים פועלת עיריית רחובות לסיוע לבעלי העסקים בעיר בכל דרך אפשרית, החל מהקלות ועד לביצוע כנסים, הרצאות וסדנאות אשר יעניקו להם כלים להתמודד טוב יותר עם המצב הנוכחי. כעת יוזמת המחלקה לרישוי וקידום עסקים בעיריית רחובות, בשיתוף מנהלת עסקים ויזמות וחברת הייעוץ העסקי מגדלור לעסקים מרתון נוסף של סדנאות: סדנת שיווק ואסטרטגיה אונליין לבעלי עסקים בעיר, ללא עלות – בהרשמה כאן: http://bit.ly/3rSkxJ3

הסדנה בת שלושה מפגשים בני כשעה והיא תערך בימי שני בשעה 10:00, במעמד סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי עסקים, עו”ד יניב מרקוביץ’. המפגש הראשון ייערך ב-11.1.21, יעסוק בפיתוח המכונה העסקית, במפגש השני, 18.1.21, ניתן ללמוד על תהליך הכנת תכנית עבודה על גבי עמוד אחד לשנת  2021 והמפגש השלישי 25.1.21, מיועד לשיווק לעסקים קטנים. המפגשים יועברו ע”י מוטי אזולאי, מנכ”ל ומייסד חברת מגדלור לעסקים ותושב רחובות.

ראש העיר, רחמים מלול: “עיריית רחובות מחוייבת לעסקים המקומיים שבתחום העיר, ועושה כל שביכולתה על מנת לסייע להם לצלוח את התקופה המאתגרת של התמודדות עם משבר הקורונה. בחודשים האחרונים פעלנו באמצעות אירועים, הקלות וכנסים והרצאות למענם, ונמשיך לעשות כן. אני מזמין את בעלי העסקים להשתתף במרתון הסדנאות על מנת לחזק את העסק”.

עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי עסקים: “אנו קשובים למצוקת בעלי העסקים בעיר ופועלים כל העת על מנת לאתר כלים מתאימים למען בעלי העסקים בעיר. מרתון הסדנאות של מגדלור הוא  עוד הזדמנות להקנות לכם כלים להגיע ללקוחות נוספים, ולפתח את העסק”.

רויטל קורן, מנהלת המחלקה לרישוי וקידום עסקים: “תקופת הקורונה הביאה אתגר וקושי אמיתי לבעלי ובעלות העסקים בכל הארץ. בחודשים האחרונים המחלקה לרישוי וקידום עסקים בעיריית רחובות עושה מאמצים רבים כדי לתמוך בעסקים בעיר באמצעות סדנאות מקצועיות שיעניקו כלים פרקטיים וחשובים להתמודדות עם המשבר הנוכחי. בימים אלה אנו עובדים על תוכניות מגוונות לשנה הקרובה ועל ערוצי מידע נוספים למען העסקים בעיר”.

עו”ד עדי מוטולה, סמנכ”ל הל”ר וראש מנהלת עסקים ויזמות: “אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת כלים אופרטיביים, יישומיים, ממוקדים ומדוייקים לעסקים כדי לאפשר להם לצמוח בתקופה המאתגרת”.

מוטי אזולאי, מנכ”ל ומייסד חברת מגדלור לעסקים ותושב רחובות: “אני מברך על היוזמה של עיריית רחובות,  ושמח לתרום מהידע והניסיון שצברנו. אחד האתגרים העיקריים של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים בפרט הוא העדר ידע, וביחד עם עיריית רחובות גיבשנו עבורם תכנים וידע פרקטי שיוכלו לשמש אותם ולעזור להם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן