news08.net/ads.txt

מיוחד (חדשות 08) | מנכ”ל בילו סנטר מתריע: “יהיה פה מרד לקוחות וסוחרים וכל המדינה תהיה תוהו ובוהו”

מתחם האאוטלט עופר בילו סנטר -צלם- עמית גרין -הלד צילום (51)

כעס, בלבול ועצב רב: כך ניתן לתאר את השיחה שערכנו עם מנכ”ל בילו סנטר, מנחם מעודי. המתחם שהחל לפעול בניגוד להנחיות החל משבוע שעבר, סיפח אליו אלפי לקוחות שהתגעגעו לימים של פעם ופקדו את החנויות הרבות. בד בבד, מעודי נשמע זועם כי נכון לשעה זו לא ידוע אם המתחם ייפתח מחר בעקבות החלטות נוספות ונוקשות של קבינט הקורונה: “מבין את הסוחרים, הגיעו מים עד נפש”.

כזכור, הממשלה הודיעה בראשית החודש כי ייפתחו חנויות הרחוב למסחר, אך בשלב זה תיאסר פתיחת קניון מקורה, או קניון לא מקורה שיש בו מעל 20 חנויות. לאור הודעת הממשלה הודיעה הנהלת מתחם בילו סנטר, כי גם הם עונים על הגדרת התקנות של חנויות רחוב מאחר שהם לא הוגדרו כקניונים ולכן המרכזים הפתוחים שלהם במעמד של חנויות רחוב ובדעתם לפתוח אותם.

מערכת חדשות 08 ביקרה ביום הפתיחה את המתחם (מצורפת כתבה), ונכחה לראות מאות לקוחות פוקדים את חנויות הרשת הגדולות. מנכ”ל צומת בילו, מנחם מעודי ציין כי החוסר ודאות העוטפת את המתחם ממשיכה על אף הפתיחה המחודשת: “ברגע זה עוד לא יודעים עדיין אם פותחים מחר, ואם כן אז באלו שעות ניפתח. לכל רשת יש את ההנהלה והיועצים המשפטיים שלה. כך שכל מי שייפתח זה באחריותו הבלעדית. אני מבין את הסוחרים, הגיעו מים עד נפש! כמה אפשר לספוג?”.

רשתות ההלבשה הצביעו על המצב הקשה אליו נקלעו עוד מהסגר הראשון. בין אותם עסקים, נראה כי חנויות האופנה וההנעלה הן אלה שנפגעו הכי קשה מהמצב, כשרובם מספרים על הסחורה אותה לא הצליחו למכור במהלך החגים בגלל הסגר. מדובר בקולקציית קיץ שכבר לא רלוונטית לעת הזו, ומשום שמדובר באופנה, גם לא תתאים בשנה הבאה. “אלפי לקוחות הגיעו בימים האחרונים וקנו סחורת חורף במאות אלפי שקלים ואם יסגרו אותנו שוב הם פשוט יפסידו אותם. הם לא מוכנים ובצדק רב שחנויות הרחוב ייפתחו והם לא. לא יכול להיות שברחוב הרצל מרחק אווירי של 600 מטר ייפתח ובבילו סנטר לא”. מעודי הוסיף: “הלקוחות מצביעים ברגליים, יש לנו חנויות גדולות עם מגוון רחב ומחירים אטרקטיביים כל השנה. הלקוחות רוצים לקנות כאן בזול. אנשים העדיפו את זה גם אם זה יעלה להם בקנס”.

וכיצד האכיפה מתבצעת אתם שואלים?  “הגיעו שוטרים כל יום והטילו קנסות ובכל זאת החנויות המשיכו לפתוח. זה או לחיות או לחדול עבורם”. מתחם צומת בילו רושם עלייה גבוהה יותר של לקוחות בסופי השבוע, מה שהוביל את המשטרה והפקחים לעמוד בין הפטיש לסדן: “זה גזרה שהציבור לא יכול לעמוד בה – לא הסוחרים ולא הלקוחות. זה המצב שהמדינה מביאה אותנו למצב שערורייתי שגורם ללקוחות ולסוחרים לעבור על החוק בהחלטות חסרות הגיון”.

מעודי מבין את תפקידם של הפקחים והשוטרים בנושא זה: “הפקחים של מועצת קריית עקרון אכפו מסכות ומרחקים. המועצה מבינה את לב הסוחרים והפיקוח דואג לסדר. הם עושים זאת צורה מקצועית אבל אני רואה את השוטרים שקיבלו הנחיה מלמעלה להגיע ולבקר באתר והם עושים זאת בצער רב ובאצבעות רועדות”.

ומה לגבי המשך הפתיחה?

“אנחנו מחכים ב-16:30 להתכנסות הקבינט. נכון לאתמול אמרו שפותחים. אך נושא השעה היה שנוי במחלוקת אם 19:00 בערב או 21:00. מחכים להחלטה מה לעשות. אני מאמין שהשכל הישר יגבר וייפתחו אותנו.

מעודי מתריע: “הסוחרים לא יחזיקו מעמד ואם לא יפתחו אז הם יפעלו בניגוד להנחיות. כולם החזירו עובדים מחל”ת, וכולם מחכים. אם לא ייפתחו מחר יהיה פה מרד לקוחות וסוחרים וכל המדינה תהיה תוהו ובוהו כי ההנהגה לא יודעת לקבל החלטות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן