news08.net/ads.txt

מכון ויצמן נגד משרד הבריאות: לא היה זיהום במעבדת הקורונה שלנו

מכון-ויצמן (1)

חילופי האשמות בין משרד הבריאות למכון ויצמן. היום (שבת)  מכון ויצמן פרסם תגובה בעקבות התקרית שבה קשישים אובחנו בטעות כחולים בקורונה. בין השאר, המכון מכחיש את הטענות שהמקור לטעות הוא זיהום במעבדה.

מסתבר שאמש, הקשישים מהמרכז הגריאטרי בית הדר באשדוד, שנבדקו ונמצאו חיוביים לקורונה בלי תסמינים, אושפזו במחלקות קורונה בבתי חולים, ורק לאחר שהתעורר חשד נבדקו שוב ונמצא כי הם בעצם שליליים. כתוצאה מכך, הקשישים הבריאי נחשפו לווירוס במשך מספר ימים. עוד התברר כי המעבדה שבה בוצעו הבדיקות שהתגלתה בהן טעות היא מעבדת מכון ויצמן שהחלה לעבוד לאחרונה עם משרד הבריאות.

בעקבות האבחון השגוי של הקשישים, המעבדה במכון ויצמן הפסיקה לקבל בדיקות חדשות, ומתבצעת בה בחינה של פרוטוקולי הבדיקות. לפי חלק מהפרסומים בתקשורת, גורמים במערכת הבריאות מתחו ביקורת על התנהלות המעבדה במכון.

‏בתגובה לדיווחים על טעויות בבדיקות, ממכון ויצמן נמסר לכאן חדשות 11: “29 הבדיקות מבית האבות ‘זהבית’ – לא נערכו במכון. 5 בדיקות, ולא 11 כפי שדווח, מבית האבות ‘בית הדר’ שנמצאו במעבדה חיוביות, ובבדיקה נוספת נמצאו שליליות, נבחנו ופורשו כחיוביות ע”י משרד הבריאות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן