news08.net/ads.txt

מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב: “נמשיך להשקיע בעשייה בעיר אילת”

מאוחדת מרחיבה את שירותיה באילת בשנת 2021 – כך נודע בתום יום פגישות ארוך בנושא השקעתה הצפויה של מאוחדת בעיר, במעמד מנהל מחוז דרום במאוחדת – דני מושיוב, מנהלת מרחב נגב – עדי בראל, הרופאה המחוזית – ד”ר יפעת ארליך, הרופאה המרחבית – ד”ר אנה כץ ומנהלת הסיעוד המרחבית – מיטל צ’יבוטרו. מנהלת המרפאה, מיה אלקובי, קצרה שבחים

בפתחה של שנת 2021 קופת החולים מאוחדת מביאה עמה בשורה לתושבי אילת ומודיעה על הרחבת השירותים הרפואיים בקהילה. בביקור שקיימו קברניטי מחוז דרום במאוחדת – מנהל המחוז דני מושיוב, מנהלת מרחב נגב עדי בראל, הרופאה המחוזית ד”ר יפעת ארליך וכן מנהלים בכירים – בעיר, הוחלט על הרחבת שירותי הבריאות של מאוחדת.

הביקור נפתח במפגש מוצלח עם ראש העיר מאיר יצחק הלוי בלשכתו ובמרכזו שיתוף הפעולה עם העירייה, קידום הבריאות לרווחת לקוחות מאוחדת ועשייה משותפת למען בריאות תושבי העיר ותייריה. כמו כן, כלל הביקור מפגש עם מנהלת בית החולים יוספטל, רויטל בר אושר, בנושא הרחבת השירותים עבור לקוחות מאוחדת.

מנהלת המרכז הרפואי מאוחדת במאוחדת, מיה אלקובי ציינה בפני הנוכחים את השירותים הניתנים במרפאה, יתרונותיה של מאוחדת על פני הקופות האחרות וההיערכות לקראת 2021 לרבות מתן החיסונים נגד נגיף הקורונה. בדבריה הוסיפה אלקובי כי ניכרת עלייה במספר הפניות למרפאה, הודות הרחבת השירותים, הוספת הרופאים המומחים והמהפכה ההיברידית.

אלקובי ציינה את נבחרת הרופאים שהתרחבה לאחרונה – הכוללת את רופאי הילדים ד”ר אנדרי שטסקי וד”ר דליה אורבך; רופאי המשפחה ד”ר איגור גנדלב וד”ר דוד דוליאר; רופאי הנשים – ד”ר מרים הטמן – מומחית ליילוד וגניקולוגיה המגיעה מ”איכילוב” וד”ר זאב עידן; רופא העיניים, ד”ר ולרי גלפרין; האורתופד ד”ר סרגיי בויקוב – סגן מנהל מחלקת אורתופדיה ביוספטל וכן הדיאטנית מעיין שלוסר, פסיכולוג והנכונות להרחיב את שירותי הרפואה המשלימה ולקיים סדנאות במסגרת קידום הבריאות. עוד ציינה כי ביקור במוקדי החירום, מכניסת השבת ועד צאתה, ניתנים רק ללקוחות מאוחדת ללא עלות גם ב’טרם’ וגם ב’שרפ’ וזאת בנוסף למיון ההיברידי שמפעילה מאוחדת במוקד הארצי.

מנהל המחוז, דני מושיוב, שיבח את פועלה של אלקובי וצוותה בפני הנוכחים. “אין ספק שמיה וצוות העובדים ראויים לכל המחמאות – ולראייה תפעול יוצא מן הכלל של מרפאת מאוחדת באילת, קשב רב ללקוחותינו ומתן סיוע מיידי עם השירותים הטובים ביותר שאנו יכולים לתת”. עוד הוסיף מושיוב: “מאוחדת תמשיך לקדם את העשייה בעיר אילת ובמהלך השנה הקרובה נרחיב את השירותים בה”.

מנהלת מרחב נגב, עדי בראל: “אין עוררין על העשייה של מאוחדת בעיר ואין לי ספק שבשנת 2021 נמשיך לצמוח ולגדול, נרחיב את סל השירותים בקהילה ונמשיך לדאוג ללקוחותינו בתקופה כה מאתגרת, תוך שמירה על זמינות תורים ואיכות שירות גבוהה. בהזדמנות זאת, אבקש להודות למיה אלקובי וצוותה על הכנסת האורחים ועל הביקור המעניין והפורה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן