news08.net/ads.txt

מסע סולו בין כוכבים | בר אלפנדרי בסינגל בכורה – “אסטרונאוט”

אחרי שחרך מאות במות, הוציא אלבום בכורה והשתתף בעונה האחרונה של “The Voice” יחד עם “דור המבול”, הלהקה שלו ושל אחיו, בר אלפנדרי, סולן הלהקה, מניח בצד את הגיטרה החשמלית ולובש את חליפת החלל לקראת מסע סולו חדש בין כוכבים.

לצד שנים של רוק מחוספס ובועט, התגבר הרצון להראות צד בוגר יותר, מלטף יותר, הצד שנשאר במגירה במשך המון זמן ועכשיו פורץ החוצה.

בספטמבר האחרון, אחרי שנה מוזיקלית אינטנסיבית, רצופה בעליות וירידות, הוא החליט לקחת פסק זמן ולטוס למזרח. שם, על אי בודד בפיליפינים בלב האוקיינוס השקט, אחרי שיחה עם החברה שנמצאת בצד השני של העולם, בדיוק כשהגעגועים התחלו לצוף, הוא הרים את היוקלילי והמילים נשפכו. באותו רגע נולד לו הסינגל הראשון שמתחיל מסע חדש – “אסטרונאוט”.

בר חזר לארץ וחבר למפיק ההיפ-הופ יונתן “ג’וני” קדם, ויחד הם החלו לחפש את הכיוון המוזיקלי החדש שמאחד בין ההשפעות השונות של שניהם. זה לא היה פשוט, אבל לאט לאט נוצר לו סגנון חדש ושונה מכל מה שהכירו. משהו שהם מגדירים בין נתן גושן, HOZIER ו-נצ’י נץ’. אסטרונאוט הוא הסינגל הראשון מאלבום הבכורה של בר. בהמשך ישוחררו סינגלים נוספים, בדרך להופעת דואו ראשונה מהפרויקט.

ליצירת קשר: [email protected] | 054-255-4030

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן