מפגש מרגש בקפלן לזכרה של רותם קוץ שנרצחה במתקפת החמאס

משפחתה של רותם קוץ ז”ל מגן יבנה הגיעה להתנדב במרכז הרפואי קפלן בו נולדה, לרגל ציון יום הולדתה – שם נפגשה בהפתעה עם המיילדת שלה. לגמרי סגירת מעגל

רותם קוץ ז”ל היתה אמורה לחגוג את יום הולדתה ה-19 בשבוע שעבר. היא נרצחה בביתה בכפר עזה ב-7 באוקטובר, יחד עם הוריה, ליבנת ואביב, ושני אחיה יונתן ויפתח.

גם ליבנת ז”ל, אימה של רותם, היתה אמורה לחגוג לפני כחודש יום הולדת 50, ובעודה בחיים ביקשה שבמקום לקנות לה מתנות ליום ההולדת, יצאו חבריה ומשפחתה – מגן יבנה – להתנדב ברחבי הארץ. מאז מותה, מגשימה המשפחה את צוואה זו, יחד עם מאות אנשים שיצאו להתנדב לזכרה.

לציון יום הולדת של רותם ז”ל, החליטו בני משפחתה וחברותיה להגיע להתנדב במחלקת היולדות במרכז הרפואי קפלן, בה נולדה רותם לפני 19 שנה. רותם ז”ל, הצטיינה באפיה, ולכן החליטו לציין את האירוע בחלוקת קאפקייקס מקושטים ליולדות הטריות, ולסמן את מעגל החיים. סבתה של רותם, פולת, סיפרה בעצב: “אנחנו יושבים בשולחן וחמישה אנשים חסרים. מתגעגעים אליהם מאוד”.

בבית החולים, שהתרגשו מאוד לקראת הביקור הצפוי של משפחת קוץ, החליטו לארגן בהפתעה מפגש מרגש למשפחה – עם המיילדת בגמלאות נינה הירש, מי שיילדה את רותם בדיוק לפני 19 שנה. לדברי נינה: “מעולם לא הזמינו אותי לכזה אירוע, וברגע שאמרו לי לא היססתי לרגע. יחד עם כל המדינה כאבתי מאוד כששמעתי על הטרגדיה הזו”.

דינה טיפלצקי, מנהלת השירות וחווית המטופל במרכז הרפואי קפלן אמרה: “ברגע שפנתה אליי עדי אחותה של ליבנת ז”ל, הרגשתי שמדובר בביקור שיכול לשמש למשפחה כסגירת מעגל ולתת נחמה קטנה בתקופה כל כך קשה. במאמץ משותף של עובדי בית החולים הצלחנו לאתר את המיילדת של רותם ז”ל, שיצאה לגמלאות, והיא נאותה להשתתף במפגש. לאורך המפגש לא נותרה עין יבשה, היה ערב מאוד עוצמתי ומיוחד, הלב של כולנו נשבר ונבנה מחדש, חזק יותר, נחוש יותר ובעיקר מלא באהבה והערכה למשפחה, שבחרה בחיים למרות הכל ואף על פי כן”.

הן הצוותים הרפואיים והן היולדות במחלקה והמבקרים שפגשו את הקבוצה התרגשו עד דמעות מההנצחה, התחבקו וביקשו לדעת עוד על משפחת קוץ ז”ל, שאותה הכירו עד כה מהתקשורת. בני המשפחה הודו למנהל בית החולים ולצוות המלווה על האפשרות להנציח את רותם ואת בני המשפחה ולציין יחד את יום הולדתה.

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מזכרת בתיה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קרית עקרון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️  לקבוצת חדשות נס ציונה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן