news08.net/ads.txt

מרעידים את קריית עקרון: הנפצים מטרידים את מנוחת התושבים

זה כבר הפך לדבר שבשגרה עבור תושבי קריית עקרון: נפצים שמושלכים ומפרים את השקט בפיצוצים עזים בשעות הערב והלילה. תושבים מכל רחבי היישוב זועמים ומתלוננים, אבל בינתיים התופעה נמשכת. ראש המועצה בתגובה: “קורא לכל תושב שנתקל בתופעות לא חוקיות להודיע מיידית למוקד”.

 

אין כמעט תושב בקריית עקרון שלא נחשף לאחרונה לפחות פעם אחת לפיצוצים העזים בשעות הערב והלילה ושנובעים מהשלכת נפצים חזקים המרעישים את שלוות כל האזור.

“זה מתחיל משעות הלילה עד השעות הקטנות ועכשיו בתקופת הסגר מרגישים זאת יותר”, אמר תושב היישוב, גילי. לדבריו, “כואב לי על אלה שיש להם פוסט טראומה שפיצוץ כזה מחזיר אותם אחורה. בעלי החיים שנבהלים ואנשים מבוגרים שקופצים בלילה ולא יודעים איך להתמודד עם המטרד הזה. חייבים למגר את התופעה הזו”.

 

חובב צברי, ראש מועצת קריית עקרון: “קריית עקרון רואה בחומרה שימוש בנפצים. רק לאחרונה הקמנו שיטור יישובי שמורכב משוטרים ופקחים שמסיירים יחדיו ביישוב ומגבירים את הביטחון האישי והקהילתי ביישוב. אני קורא לכל תושב שנתקל בתופעות לא חוקיות להודיע מיידית למוקד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן