news08.net/ads.txt

משבר בכלכלה | העסקים ברחובות: “נכנסים לחובות, מעגל שקשה מאוד לעצור”

כסף

העסק של  רותם כנען נמצא ברחובות, ברחוב אחד העם 9 והוא קיים כבר 7 שנים. מאמושקה הוא בוטיק להריון ולנשים בכלל וסטודיו לצילום הכל תחת קורת גג אחת.

כנען סיפרה על הקשיים בצל הקורונה: “הקושי הגדול הוא שמעולם לא הייתי מובטלת פתחתי את העסק בסוף לימודי האקדמיים, בנוסף אני חד הורים ככה שכל העניין הכספי הוא עניין רציני. בנוסף כל תשלומי הספקים הם שוטף 30-60 ככה שהכל ממשיך כרגיל למרות שאין פרנסה. זו תקופת שיא לפני פסח שהערכתי עם מלאים בהתאם. העובדת שלי קיבלה את זה בהבנה מוחלטת משום שזה היה צעד גורף לכל המשק”.

על ההשלכות: “ההשלכות הם שאני נכנסת לחובות מול הבנק כי חלק מה תשלומי ספקים היה חייב לרדת משום שגם להם יש משפחות וזה מעגל שקשה מאוד לעצור. מיד חיפשתי עבודה כי הבנתי שזה הולך להיות לתקופה ארוכה (עובדת ליקוט שופרסל און ליין) בנוסף בימים ספורים העלתי לאתר לאוויר מכל התמונות שיכולתי לייצר ופיקדון שוטף בכל המדיות החברתיות. הלקוחות שלי הן הדבר הכי מייחוד בעסק, הן פשוט נפלאות. התקשרו ושלחו הודעות חיזוק,חלקן גם התקשרו וביצעו הזמנות רק בשבילך לתמוך בעסק שלי”.
מה בכוונתך לעשות?

“אני אאלץ לקחת הלוואה רצינית/לפתוח חסכון היחידי שיש לי. אני רוצה שהממשלה תתמוך בנו, תעביר חוק בכנסת לגבי דמי אבטלה וכל דבר שיוכל לעזור לנו. אני פעילה בקבוצת אני שולמן ואני חושבת שהיא פשוט תומכת ובאמת מצליחה להזיז עניינים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן