news08.net/ads.txt

מתחם הביג בקרית גת ייפתח? האולטימטום של ראשי המסחר: סגר מלא – או שנפתח בשבוע הבא

“פורום ראשי המסחר בישראל”, גוף חדש שהוקם היום (ראשון) ומאגד בתוכו ארגונים מכלל תחומי המסחר, קורא לממשלה לקבל החלטה על סגר מלא בתוך 24 שעות. הפורום הודיע כי אם המהלך לא יתבצע באופן מידי, כלל העסקים בסקטור המסחר יפתחו מחדש כבר ב-10 בינואר. מרשת ביג נמסר כי לא תמנע מהסוחרים לפתוח את החנויות.

ראשי המסחר דורשים כי במסגרת הסגר ההרמטי, שאמור להימשך כעשרה ימים, יפעלו אך ורק חנויות מזון ופארק עד השעה 19:00, וכי כלל מקומות העבודה ומערכת החינוך יושבתו לחלוטין. הגוף החדש, המורכב מארגונים מתחומי האופנה, מסעדנות, קניונים ושווקים, טוען כי מטרת האיחוד היא הגנה על המסחר, שנפגע משמעותית בתקופת הקורונה. על דבר האיחוד הודיעו היום ראשי הארגונים בהצהרה משותפת בבית העיתונאים בתל אביב.

גם ברשת ביג מודיעים כי: “לא נמנע מאף שוכר לפתוח את החנות שלו במידה וירצה”.  ראש הממשלה אמר לנציגי המסחר כי זוהי גם עמדתו, וכי “אם יהיה רוב בממשלה ובכנסת לסגר הדוק אפשר לקדם את זה. אני רוצה סגר קצר וקולע שיביא לתוצאות מהירות.” נציגי פורום הקניונים והתאגדות רשתות האופנה השיבו לראש הממשלה שינסו לרתום חברי כנסת נוספים שאינם מהקואליציה למהלך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן