news08.net/ads.txt

מתנת יום הולדת למאיר יצחק הלוי: תוך 48 שעות ראש העיר שיחגוג בסוף השבוע 68 – ייכנס לכנסת

כפי שדיווחנו לכם, כאן בחדשות 08, ראשונים – החלום של מאיר יצחק הלוי קרב ובא. אחרי 17 שנות כהונה, ייכנס מאיר יצחק הלוי לכנסת ישראל. כזכור, ראש העיר מוקם שביעי ברשימתו של גדעון סער, יו”ר סיעת ‘תקוה חדשה’. אמנם הסיעה קיבלה רק שישה מנדטים אולם לאחר שהשר זאב אלקין והשר יועז הנדל הגישו לפני זמן קצר (ראשון) את התפטרותם ליו״ר הכנסת במסגרת החוק הנורווגי, ייכנסו לכנסת יצחק הלוי וצבי האוזר.

זוהי למעשה מתנת יום הולדת נהדרת לאיש שהחל את דרכו הפוליטית באילת בשנת 1993 ויחגוג בסוף השבוע 68. אל העיר הגיע מאיר יצחק הלוי עם רעייתו נעמי בשנת 1979 ועסק בחינוך בלתי פורמלי החל מניהול “בית הנוער”, ניהול מחלקת הנוער העירונית – ועל כך אף קיבל פרס חינוך ארצי ממדינת ישראל. הוא הקים וניהל את רשת המתנ”סים באילת – ועל כך קיבל פרס הצטיינות, בהמשך ניהל את המכללה למינהל בעיר.

בשנים 1995–1996 שימש כסגן ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, בשנים 1998–2003 שימש כיו”ר האופוזיציה במועצת העיר ובשנת 2003 נבחר לראשונה לראשות עיריית אילת ומאז, נבחר לתפקיד בשלוש מערכות בחירות נוספות.

נציין כי גם בחלומותיו הוורודים לא שיער ראש העיר כי פחות משלושה חודשים לאחר הבחירות הוא יישבע אמונים לכנסת ישראל. ב-24 במרץ כתב רשומה ברשת החברתית ובה ציין: “זוהי איננה התוצאה לה ציפינו כשיצאנו למסע החשוב להחלפת השלטון הנוכחי אך עלינו לקבל את רצון הבוחר, להפיק את הלקחים ולהמשיך בנחישות את הפעילות הציבורית למען אזרחי המדינה”.

רצון הבוחר אמנם לא נשא פרי בפועל – אולם יאיר לפיד ונפתלי בנט הצליחו להרכיב ממשלה יחד עם גדעון סער, שדאג לאנשיו. יצחק הלוי ניצח את המערכה הזאת ונכנס לכנסת. ברכותינו. מי שימלא את מקומו כעת הוא אלי לנקרי. נמשיך לעדכן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן